Besvaret February 24, 2012 temaet i aften er Dance, spændende at se, hvordan de fortolker det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Har line eller hvad hun nu hedder ikke den samme buksedragt på i aften, som sidste fredag???? nu er der bare kommet en lille kjole ovenpå?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ser det også :) Og er lidt i tvivl mht. buksedragten :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Jeg ser det også. Men skal se det alene i aften, da manden er taget i hallen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hmm... jeg ved ikke helt, men har en fornemmelse af at Pernille er gravid? :unsure Syntes hun stråler mere end normalt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 De er stadig for dygtige til det show og så er Blachmann forkert for dem. Han vælger så kedelige sange til dem... :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hmm... jeg ved ikke helt, men har en fornemmelse af at Pernille er gravid? :unsure Syntes hun stråler mere end normalt? Ej, det har jeg ikke tænkt over, men det kunne da være spændende. :) Og hvorfor egentlig ikke, hun har da meldt ud at hun er færdig med x-factor efter denne sæson. Det kunne da godt være fordi hun planlægger at have en lille næste år :biglove Men jeg synes nu altid at hun stråler. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hmm... jeg ved ikke helt, men har en fornemmelse af at Pernille er gravid? :unsure Syntes hun stråler mere end normalt? ej jeg synes sku det er godt set. ved ikke om du har ret, men nu skal vi ihvertfald holde øje med hvad medierne siger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 jeg tror måske at de to grupper i år kan nå helt til top... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 så er det svejnur staves???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Jeg har også god tillid til grupperne. :) Synes nu også at Line gjorde det godt. Og jeg håber stadig at blive lige så forelsket i Ida til liveshowsne, som jeg var til audition :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 mænd bag et trommesæt er altså lidt sexet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 temmelig dårligt klippet, at vi ikke så han oppede op på dommerens bord... hmmmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Jeg tror, jeg synes det var hans bedste performance indtil nu :) Er stadig ikke fan, men synes han rykker sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Jeg tror, jeg synes det var hans bedste performance indtil nu :) Er stadig ikke fan, men synes han rykker sig :) enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Jeg tror, jeg synes det var hans bedste performance indtil nu :) Er stadig ikke fan, men synes han rykker sig :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ida ida ida ida ida ida iiiiiiiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hun har gaven på fra en fan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hun har gaven på fra en fan hvad er det for noget??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 hvad er det for noget??? Hendes armbånd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hendes armbånd :) ej hvor ved du alt sådan noget fra??? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 er altså vild med Blackmann :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 er altså vild med Blackmann :biglove Også mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 ej hvor ved du alt sådan noget fra??? :D ;) fordi jeg følger Pernille og Ida på twitter Del dette indlæg Link to post Share on other sites