Nitzen1987

Er der nogen der har friet til sin kæreste/samlever/mand i dag nu det er skuddag?

8 indlæg i dette emne

Så lige i de regionale nyheder, at der var en kvinde, der havde friet til sin mandlige kæreste :biglove da det er skuddag i dag... og så tænkte jeg om, der måske var nogle herinde, der havde gjort det samme? Eller måske har friet til sin kæreste på et andet tidspunkt?

Del dette indlæg

Jeg overvejede det men gik fra det igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik meget strengt forbud mod at fri til Kristian..... Det ville han ikke ha på sig :D

Men cool hvis noget har gjort det.... Vi har selv et vennepar hvor hun friede, dog ikke på skuddag :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guddd.. Det havde jeg glemt!!... Mon man skulle? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guddd.. Det havde jeg glemt!!... Mon man skulle? ;)

Ja ja ja aja ja ja ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!!! :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe! Nej men gjorde det sidste gang det var skudår og der grinede han bare af mig og sagde at jeg var tosset. Men til gengæld spurgte han mig i sommers om jeg ikke ville være hans kone, så vi skal da giftes på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope, så let slipper han ikke! Han må se at få det knæ fixet ;)

Jeg ku faktisk godt forestille mig her at det ender uden romantisk frieri med at vi bare "blir enige" om at vi skal giftes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kendte slet ikke til den regel...

Men jeg friede til min mand. Faktisk var det slet ikke planlagt og lidt ups-agtigt i et tog på vej fra Berlin til Aarhus.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER