Oprettet December 5, 2010 Hvor er det dog en skøn signatur du har fået dig der :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 ja jeg er også helt vild med den:-)... :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Tusind tak, det er årets julefoto der er sat sammen og de der ikke blev valgt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Jaaa den er sååå fin... Smiler hver gang jeg ruller forbi den :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Arh men kan man andet end erklære sig 110% enig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Eeeeeeeeeeeej havde slet ikke set den, men nuuuuuuuuuuuuuuuhj hvor er den fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Kan kun være enig med de andre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Tusind tak TT den er også helt ny ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Tusind tak TT den er også helt ny ;) TT :lolhit :lolhit Så burde man da være en sand fan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 TT :lolhit :lolhit Så burde man da være en sand fan :D Gud ja haha, havde sgu ikke lige tænkt nærmere over det- det skulle bare være nemt :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Gud ja haha, havde sgu ikke lige tænkt nærmere over det- det skulle bare være nemt :lolhit Det var bare det første der slog mig da jeg så hvad du havde skrevet- ret sjovt faktisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites