Oprettet December 5, 2010 Må jeg så godt komme med moar???? Et jubleindlæg over at vi skal flytte om mindre end en måned.. købt drømmehuset, og vi glæder os bare helt vildt :jul12: :toot :yay :glad :hurra :jul5: :super :jul3: :yiepie :balloon :balloons :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Skønt billede og hvor blir det spændende med nyt hus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Dejligt med nyt hus! Og mon ikke prinsessen må komme med? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Herligt billede :loveshower Stort tillykke, det bliver da vildt fedt for jer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 der er ikke noget bedre end at skulle flytte i nyt og eget hus :bunny :bunny :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Skønt billede, Alma har den samme natdragt så lige da jeg ´åbnede indlæget lignede det bare min yngste pige på en prik :biglove Gætter også på hun får lov at komme med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Ihhh TILLYKKE med drømmehuset :loveshower :loveshower Det er såååå fedt - flyttede selv i vores drømmehus i Februar i år... Og hvis du ikke tager den lækre trold der med.. så kan du sende hende hertil ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Stort tillykke med huset :loveshower og hvor er det bare et søøøødt billede :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Herligt billede :loveshower SKØNT med drømmehuset - det bliver SÅ godt :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Tillykke med huset :glad :glad herligt billede :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Dejligt billede Tillykke med huset, det er så lækkert når drømmehuset endelig er der :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 :lol Det er rart at være på den sikre side :lol Tillykke med huset :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Ih tak alle sammen.... ja er nu også ret så forelsket i min lille trold, og hun kommer da helt klart med ;) nok ikke i en flyttekasse.. hihi og glæder mig bare SÅ meget til at flytte Del dette indlæg Link to post Share on other sites