Oprettet February 23, 2012 Jeg sidder og planlægger en lille tur over til min gamle værtsfamilie i England her i påsken. Jeg skal gerne billigt derover, og har ikke rigtig noget imod at flyve på discount. Er der nogen, der kan anbefale nogle selskaber fremfor andre? Og jeg er lidt ligeglad med hvilken lufthavn det er, bussen sydpå kører fra alle lufthavne alligevel. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Norwegian plejer at være billige. Ellers prøv at google "billige flybilletter". Der findes mange søgemaskiner udelukkende til flybilletter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Momondo.com mener jeg de hedder. De plejer at finde de billigste billetter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ryanair har ret ofte meget billige billetter, hvis du vil/kan flyve fra Jylland, de flyver vist fra Århus og så flyver de fra Billund. Jeg har været med dem nogle gange og jeg synes det er helt fint :) det er bare Ryanair.dk man skal ind på så vidt jeg husker. Ellers er det .com :) God tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 momondo har billige billetter men de har ikke ryanair med. så tjek lige begge steder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Jeg har gode erfaringer med Norwegian, mens jeg synes RyanAir er knap så god - men absolut ikke så dårlig at det får mig til at fravælge dem hvis de har klart billigst billetter. Faktisk skal jeg ud at flyve med dem begge to indenfor kort tid :) Udover momondo.com synes jeg også goleif er en god søgeside. Men det bunder nok mest i at de havde mulighed for multiple choices eller hvad man kalder det meget før momondo. Altså hvis i f.eks. ville flyve Billund - London - København, så kan den finde ud af det, men det kan momondo også efter nyeste update. Del dette indlæg Link to post Share on other sites