Oprettet February 23, 2012 :balloon David's 1 års fødselsdags planlægning :balloon Jeg har haft lyst til at lave en planlægnings tråd over Davids fødselsdag i et stykke tid nu, har endnu ikke set andre der har gjort det - så en skal jo være den første, så det må blive mig :) Jeg synes det er en stor ting at David fylder et år, så derfor skal han os have en rigtig god fødselsdag, selvom han ikke vil kunne huske det - så kan han se en masse billeder fra det når han bliver ældre :) Så denne her tråd vil jeg bruge til at vise hvad jeg har købt til hans fødselsdag og vise hvilke ideér jeg har til kagerne til fødselsdag og tager glædeligt imod gode forslag :D Så håber i tager postivt imod min lille planlægning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Fødselsdags invitationer Jeg har for et stykke tid siden søgt på nettet efter nogle invitationer til 1 års fødselsdag til drenge - mest fordi jeg ikke havde overskud til at lave dem selv, så jeg fandt nogle jeg syntes var rigtig søde og drenget, dog står det ikke på dansk men det er nu okay :) Så vi har allerede fået sendt dem ud i god tid til alle gæsterne, så er vi sikker på de fleste kan komme :loveshower Ønsker: Wheely Bug lille Kaj og Andrea hånddukker Duplo fra LEGO Regnbuen fra Grimms KIDS-WOOD brandbil PLAY2LEARN biler Play2learn Aqua doodle tegnemåtte Knop-puslespil i træ Chuggington toge: koko, wilson, harrison, brewster Værktøjskasse for de mindste stabletårn, verdens dyr Haba bløde dyreklodser fisher-price drejetelefon Gavekort til H&M Gave kort til BR Så ved vi så at vi går en sandkasse og gynge/rusje stativ af mine forældre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Kage inspiration Har tænkt lidt på jeg vil lavet et 1 tal i en slags drømmekage i regnbuens farver, så en almindelige lagkage og så selvfølgelig en lille lagkage til David :) Så selvfølgelig hjemmebagte boller ;) Jeg holder mig væk fra fondant - da vi ikke er så gode venner mere. Lidt inspiration jeg fandt på nettet til de kager jeg havde i tankerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Borddækning og pynt Overvejer om vi bare skal køre det "tema" som invitationerne er i eller om vi skal vælge det med løven - men hænger nu mest til det blå :) og så en hvid papirs dug og hvide engangs kopper. Så en masse balloner som hænger i loftet uden snor, tror det skal være forskellige blå farver :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Ih en hyggelig idé :loveshower Glæder mig til at følge med og få inspiration :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ih en hyggelig idé :loveshower Glæder mig til at følge med og få inspiration :) Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hyggelig tråd :) Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Et godi initiativ! :balloon Det bliver da en fest uden lige! :goodluck med planlægningen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Et godi initiativ! :balloon Det bliver da en fest uden lige! :goodluck med planlægningen! Mange tak, Ja håber da os jeg kan gøre det til en god fest, selvom han ikke forstår hvad en fødselsdag er - men det er rart med minder så man kan kigge tilbage :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Der sker ikke så meget for tiden - mangler lige de sidste melder tilbage om de kan komme eller ej og de har til den 2 April, så om 10 dage burde der begynde at ske lidt herinde igen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 (Arrhhh der var tråden :whistling ) Hvor mange har du inviteret til fødselsdagen?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 (Arrhhh der var tråden :whistling ) Hvor mange har du inviteret til fødselsdagen?? Tror det var 30 vi har inviteret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Puslespil til børn er altid et hit som gave. Du kan bl.a finde en række forskellige puslespil til helt små børn hos www.puzzleshop.dk Det er muligt at en på 1 år stadig lige skal have lidt hjælp, men det er hyggelig og lærerig leg, så det er en af favorit aktiviteterne her i huset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites