Oprettet February 23, 2012 Har i nat fået en perfekt lille dreng, det var lidt af en lynfødsel... Jeg kom ind med veer kl. 20... Kl 22. Fik jeg lidt morfin og 22.50 gik vandet og presseveer havde jeg kun i 14 min så var han ude... Det var kl. 01.52 Han er en lille en på 3150g og 50 cm lang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tillykke med den lille prins.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Stort stort tillykke med ham :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Stort tillykke :hurra :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Det lyder som en god foedsel :) Stort tilllykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tillykke med ham :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Fantastisk, tillykke med sønnike :balloons :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Stort tillykke med ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Super med gode og hurtige fødsler :super :super Et kæmpe stort tillykke med jeres lille prins :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Stort tillykke. Og uhh hvor jeg er vild med det navn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites