Besvaret December 4, 2010 okay, det lyder spændende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Måske hun har trykket på sin navle :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 hii den kan jeg godt huske!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 hii den kan jeg godt huske!! jaaa det var en skøn serie. Den og Nanna var bare noget af det bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Jeg så de sender den på Ramasjang, zappede lige forbi den forleden, da rulleteksterne kørte hen over... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 hehe det ar nu mere min søster jeg efterlyste herinde, du snakkede om jeg endelig havde fået hende overtalt til at komme herind så skulle lige se hvor hun var ;) Men tror først hun kommer igen i aften ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 DEJLIGT med flere nye medlemmer... Og ja "Lotte" serien kører da pt. et eller andet sted.. foor jeg så et afsnit den anden aften.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites