Oprettet February 21, 2012 Jubii der var stadigvæk fin liv derinde. Og den lille måler nu 12 mm. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Tillykke - det var dejligt :glad Jeg har ikke skrevet i dine andre tråde, men jeg har hele tiden fået atvide, at gammel blod eller brunligt udflåd ikke er alarmerende, ej heller lyserødt frisk blod - det er den slags som man ikke skal være bekymret for. Det blod du skal være bekymret over er frisk, mørkerødt blod evt. med klumper - så er det grund til bekymring også bør man kontakte lægen. Så kan I se frem til næste skanning om 2 uger nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Fantastisk!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Om 3 uger skal jeg scannes igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 det var sørme godt at høre!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Får helt gåsehud, det var dejligt at høre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Det var bare super skønt. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Tak piger. Vi er også rigtig glade Del dette indlæg Link to post Share on other sites