Tina80

bløder!!!!

39 indlæg i dette emne

(7+4)

Har lige været på Toiletet og der kom lidt blod på papiret :(

Er det så slut nu?

Skal scannes i morgen tidlig, men er bare grædefærdig allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det håber jeg ikke, at det er :(

Jeg blødte også lidt i starten - Men kan se, du har været igennem SÅ meget mere end jeg.

Håber for alt i verden, at alt er OK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram til dig.

Nej, det behøver overhovedet ikke være slut! Mange (inkl. undertegnende) har småblødt en smule i graviditeten uden det har betydet noget for den lille. Men kan godt forstå du er bekymret.

Jeg tænker også lidt på om det ikke kan passe med det tidspunkt hvor du normalt ville have haft menstruation?? Måske kan det være det kroppen "laver"...

Om ikke andet, så er det godt du skal scannes imorgen, så du får vished.

Er sikker på din lille spire har det godt!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det jo ikke nødvendigvis <3

Så vidt jeg har forstået så kan man blive mere følsom dernede/inde og der kan være nogle kar eller andet der brister så der kommer lidt blod ud.

Håber det bedste for dig og krydser fingre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte da jeg var ca. lige så langt henne som dig og jeg blødte on og off i en 14 dages tid. Jeg er efterfølgende blevet scannet tre gange og alle tre gange havde bettefisen det fint :)

Men hver historie er jo forskellig. Håber scanningen i morgen bringer positivt nyt!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får positive nyheder imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for det bedste! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor meget du har blødt, men ville ikke være så bekymret.. Mange oplever at bløde i starten, selvom det kan til stor forskrækkelse, så se om du kan tage det roligt og så håber jeg scanningen vil give dig lidt vished imorgen.. icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, Tina, smider haekletoejet og krammer dig! Det er bare SAA ubehageligt og forfaerdeligt at opleve, men det behover absolut ikke at vaere slutbearhug.gif

Er det frik blod og meget? Er der klumper i?

Ca. 25 % af alle gravide, som gennemfoerer deres graviditet, oplever at bloede. Jeg har ogsaa bloedt i starten og haaber og oensker for dig, at alt er som det skal vaere. Proev at tarekke vejret roligt og slappe helt af i kroppen, selvom det er svaert.

Kaempe kram igenbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var frisk rødt men med igen klumper.

Tør simpelthen ikke gå på Toiletet mere.

Jeg har aldrig i mine andre graviditeter oplevet at bløde der hvor mens skulle ha kommet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Puh ha jeg ved PRÆCIS hvordan du har det!!!!

Jeg blødte også lige omkring uge 8 (og efterfølgende 4 gange mere - aldrig sjovt) og gik total i panik. Vagtlægen beroligede mig og sagde at det altså er meget normalt. Min søster som aborterede ufrivilligt sagde også til mig at jeg skulle tage det helt roligt - aborterer man så er man ikke i tvivl.

Tag en dyb indånding og lig dig på sofaen, om det så er fra nu af og indtil du skal til scanning så gør det! Din puls er nok oppe i forvejen, stress hjælper ikke (ja det er nemt at sige - jeg kunne ikke slappe af, men gør et forsøg).

Jeg håber det bedste for dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg trøster mig med at have set liv og hjerteblink da jeg var 6+1 så håber virkelig alt er okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tina,

Jeg håber virkelig at det bare er en forskrækkelse og at i får gode nyheder imorgen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber og tror på, at du bare oplever det, som mange andre, at man bløder lidt. Har en veninde, er blødte hele graviditeten igennem, og hendes søn er 3 år idag. :) Men forstår godt at du er bekymret. Håber alt er i orden. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, jeg krydser fingre for at det ikke betyder noget træls og at du imorgen får dejlige nyheder og et fint hjerteblink :kram2 :kys :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh håber alle jeres krydsede fingre virker. Indtil videre gør det, for har lige været på toiletet for 10 min siden og der var intet blod nogle steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh håber alle jeres krydsede fingre virker. Indtil videre gør det, for har lige været på toiletet for 10 min siden og der var intet blod nogle steder.

Rigtig godt tegn!!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, det er godt loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk ikke mere. Men bliver så bange hver gang jeg kan mærke det løber (som heldigvis bare er udflåd hver gang som det plejer)

Og hver gang jeg mærker noget i maven bliver jeg også nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj Pøj i mmorgen. vil tænke på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ved ikke hvad jeg tro. Der har heldigvis intet været siden i går kl. 16 ej heller i nat da jeg var på toiltet. Men i morges var der lidt bu i trusseindlæget!! Men ikke noget da jeg tørrede mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du har en skanning i dag, så du kan få ro. Masser af :goodluck og :kram herfra!

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke alarmerende, når det er så lidt blod, men jeg kan jo desværre aldrig garantere dig noget :(

Men jeg blødte også omkring uge 8 - kun en enkelt gang og det var frisk blod på toiletpapiret, da jeg tørrede mig. Jeg blev SÅÅÅ bange og holdt vejret i halvanden måned til NF.

Jeg håber virkelig, at I får gode nyheder i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii der var liv og den lille var vokset fra 2.8 mm til 12 mm. Min gyn kunne godt se blodet som var ved siden af bebs og som højst sandsynlig skyldes jeg er I blodfortyndene behandling.

Jeg går fået en ny scannings tus om præcist 3 uger kl. 8.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, Tina loveshower.gif

Godt du skal scannes igen snart7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER