Oprettet February 20, 2012 Hej til jer alle. Jeg så lige, at der var en terminsgruppe for maj 2012, og her vil jeg da gerne være med. :) Jeg venter mit andet barn med termin d. 23.05.2012 - i hvert fald officielt. Alle scanninger som jeg har været til efter nf siger, at terminen burde være ca. 1 uge før, men de vil ikke ændre i terminen. Så nu må vi se, hvornår lillebror kommer. Glæder mig til at tjekke terminslisten og se, hvor mange vi er. Glæder mig til at lære jer at kende. Det er altid sjovt at følge nogen, man har termin tæt på :) Hilsen Anne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Velkommen til Anne :-) Stort tillykke med graviditeten :-) Dejligt med endnu et maj barn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Fantastisk med et maj barn mere.. Og velkommen til.. Hyggeligt at have en mere at følges med.. ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Dejligt med alle de maj børn.. velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Tak skal I have. :) Dejligt at vi er en del, som har termin i maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Et lidt sent velkommen til herfra også :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites