Besvaret December 8, 2010 Kunne jeg ændre i overskrifter så ville jeg gøre det :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Sjov tråd.. genkender virkelig mange af jer fra bx, men har altid kun været aktiv i min mg.. Er virkelig forundret over nogle har oplevet grimme ting derinde.. alt sådan noget har jeg slet ikke lagt mærke til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Sjov tråd.. genkender virkelig mange af jer fra bx, men har altid kun været aktiv i min mg.. Er virkelig forundret over nogle har oplevet grimme ting derinde.. alt sådan noget har jeg slet ikke lagt mærke til ikke destomindre synes jeg at jeg tit faldt over dit navn :) Ja der er mange der har oplevet noget skidt desværre. Men det skyldes jo ikke siden i sin helhed, men nogle enkelte som synes det er sjovt at "jagte folk" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 ikke destomindre synes jeg at jeg tit faldt over dit navn :) Ja der er mange der har oplevet noget skidt desværre. Men det skyldes jo ikke siden i sin helhed, men nogle enkelte som synes det er sjovt at "jagte folk" Man er nok mere synlig end man tror... Og glemte da at skrive til dem der ikke ved det at på bx hed/hedder jeg Sandie (Frusteiness) og på bryllupskla FruSteiness og kan faktisk ikke huske hvad jeg hedder på mbk.. har helt glemt at bruge det forum efter BK kom :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Man er nok mere synlig end man tror... Og glemte da at skrive til dem der ikke ved det at på bx hed/hedder jeg Sandie (Frusteiness) og på bryllupskla FruSteiness og kan faktisk ikke huske hvad jeg hedder på mbk.. har helt glemt at bruge det forum efter BK kom :) Aaarh- Frusteiness kan jeg helt sikkert huske navnet på :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Aaarh- Frusteiness kan jeg helt sikkert huske navnet på :) :) ja det opfattede jeg også som "kendt" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg er jo også her... og er stadig mig selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jeg er jo også her... og er stadig mig selv :) Dejligt at se dig Stikan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Jamen jeg er osse på BX håber det er ok man nævner det. Jeg har nu heller ikke oplevet noget skidt, men er osse ret konflikt sky, hader uvenskab osv. Jeg oprettede min profil herinde, fordi vi gik igang med det sidste forsøg, og ingen viste vi var igang. Men jeg bibeholder mit profil navn herinde som myboy. På BX hedder jeg mona68 Så om nogen har genkendt mig herinde under myboy. Men står frem nu og siger hejsa til alle. Jeg hedder Mona Og har min skønne søn Tristan fra 12 Maj 2010 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Jamen jeg er osse på BX håber det er ok man nævner det. Jeg har nu heller ikke oplevet noget skidt, men er osse ret konflikt sky, hader uvenskab osv. Jeg oprettede min profil herinde, fordi vi gik igang med det sidste forsøg, og ingen viste vi var igang. Men jeg bibeholder mit profil navn herinde som myboy. På BX hedder jeg mona68 Så om nogen har genkendt mig herinde under myboy. Men står frem nu og siger hejsa til alle. Jeg hedder Mona Og har min skønne søn Tristan fra 12 Maj 2010 Hvor er jeg ked af det Jeres vejne med en negativ bp :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 På BX hedder jeg godt nok MariaSJ - men på bryllupsklar og mbk hedder jeg Ria som herinde.. Jeg synes der er en anden åbenhed herinde end på BX - der er ikke mange der alligevel skriver i min behandlingstråd og så har jeg ikke så meget at tilføje ï smalltalk derinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Jeg har fået en del hug på BX det sidste stykke tid, da jeg ikke følte det var "lovligt" at komme med sin egen mening uden at blive haglet ned.. En af grundene til jeg valgte, at slette min profil så snart jeg så det rigtige babyklar var oppe igen :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Jeg har fået en del hug på BX det sidste stykke tid, da jeg ikke følte det var "lovligt" at komme med sin egen mening uden at blive haglet ned.. En af grundene til jeg valgte, at slette min profil så snart jeg så det rigtige babyklar var oppe igen :loveshower :loveshower :loveshower Jeg har ikke lige fulgt med. Men jeg synes der er så mange der skælder ud over hvad man skriver, fordi de mener noget andet, eller virker selvretfærdige. Nogengange har man bare brug for et knus istedet for idealisme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Jeg har ikke lige fulgt med. Men jeg synes der er så mange der skælder ud over hvad man skriver, fordi de mener noget andet, eller virker selvretfærdige. Nogengange har man bare brug for et knus istedet for idealisme Enig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Jeg synes BX er blevet for stort. Kommer der dog stadig pga. mine mødregrupper med Linus og Frida (og julekalenderen de dage jeg har lyst til præmien), men herinde er det mere hygsomt fordi der netop ikke er så mange (endnu?). Kan godt lide at kunne trykke på 'nyeste emner og besvarelser' uden der dukker 15 sider op. Her har jeg mulighed for at følge med i det hele :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Jeg synes BX er blevet for stort. Kommer der dog stadig pga. mine mødregrupper med Linus og Frida (og julekalenderen de dage jeg har lyst til præmien), men herinde er det mere hygsomt fordi der netop ikke er så mange (endnu?). Kan godt lide at kunne trykke på 'nyeste emner og besvarelser' uden der dukker 15 sider op. Her har jeg mulighed for at følge med i det hele :) er ret enig med dig i, at det andet forum er ved at være blevet for stort, men det er vel bare bagsiden af at være populær :-) Jeg følger også nogle derinde, som er nogle af dem, der er længere i adoptionssammenhæng. Og så er der jo lige Inge, som har født for tideligt, der følger jeg deres vej til livet... Men synes også at BK er et super hyggeligt sted, hvor man kender alle de aktive medlemmer herinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Jeg hedder det samme både her og der, men er ikke rigtig kommet i gang med at skrive herinde (endnu? :>). Jeg er meget aktiv i BX's kreaforum, men har opdaget, at smalltalk herinde er lidt hyggeligere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Jeg har ikke lige fulgt med. Men jeg synes der er så mange der skælder ud over hvad man skriver, fordi de mener noget andet, eller virker selvretfærdige. Nogengange har man bare brug for et knus istedet for idealisme Haps af samme grund kommer jeg mest i deres "anderledes" forum, det kan jeg ik undvære. Men måske der en dag kommer noget tilsvarende herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites