Besvaret December 6, 2010 Jeg er også inde på BX, og kender jer alle :) eller kan huske jeres brugernavne. På et tidspunkt skifter jeg også over til det navn jeg har derinde. Men det bliver nok tidligst om et par måneder. oki, det bliver spændende at se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 spørger lidt grinene, om det er dig morpige, som har ændret trådnavnet til kykkelikyyy i enden? eller om det er nissen gammelnok/gammelsmølf /martin som er på spil igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Jeg synes da du var meget politisk korrekt, da du gik ind til din emsige nabo og spurgte til grundejerens ide om at der skulle fejes. :-) synes det er top nice Ved ikke om det er politisk korrekthed eller at hævnen er sød tanke :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Ej Morpige og Vanni. I har da fået pip gok påske plim :lolhit Jeres billeder vender jo forkert :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Ej Morpige og Vanni. I har da fået pip gok påske plim :lolhit Jeres billeder vender jo forkert :lolhit :lolhit kan du gætte, hvem der er på spil??? jeg gætter på nissen Gammelnok/gammelsmølf/Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Nu har han også fået pip :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 kan du gætte, hvem der er på spil??? jeg gætter på nissen Gammelnok/gammelsmølf/Martin Sikke som han kan drille :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 dhg : Nåååååh så ved jeg hvem du er nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 her inde hedder jeg dhg, andre steder hedder jeg græsdal. :gal :shooter har sådan fortrut jeg ikke oprette mig som græsdal her inde. kan det ikke evt skiftes? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Vanni det er ikke mig der ændrer overskriften hele tiden. Jeg havde skrevet NU KUPPELKATAR. Men Ham gammelsmølfen leger vist Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 jeg hedder Tina A både her og på bx er ikke aktiv på bx mere,for får aldrig svar i mine tråde men her er der hyggeligt og folk gider at svarer i ens tråde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 jeg hedder Tina A både her og på bx er ikke aktiv på bx mere,for får aldrig svar i mine tråde men her er der hyggeligt og folk gider at svarer i ens tråde Hej Tina :) Jeg synes bestemt jeg har tænkt over dig på det gamle BK :) Men ja det her forum er overskueligt og her er plads til alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 jeg hedder Tina A både her og på bx er ikke aktiv på bx mere,for får aldrig svar i mine tråde men her er der hyggeligt og folk gider at svarer i ens tråde Kan godt genkende dig fra bx. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Tænk sig jeg troede faktisk ikke vi var så mange der havde været udsat for div. "ubehageligheder" andet steds.. hvor er det trist af se :( Men så er det jo super at vi har hinanden og BK :lovebk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Tænk sig jeg troede faktisk ikke vi var så mange der havde været udsat for div. "ubehageligheder" andet steds.. hvor er det trist af se :( Men så er det jo super at vi har hinanden og BK :lovebk :loveshower Jeg er ikke overrasket. Jeg har efterhånden hørt om mange. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 jeg har heldigvis ikke været udsat for nogle ubehageligheder udover følelsen af aldrig at blive svaret derinde eller at få et ret ubehøvlet koldt svar... men jeg elsker bk og ja det her er hyggeligt fordi det er mindre og fordi her er en masse jeg "kender" men har oz hørt om en del der har været udsat for noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Jeg har heller intet imod BX, overhovedet. Jeg er der på ligefod som her, har aldrig oplevet at blive "glemt" eller svinet til.. Men måske det er fordi jeg bare altid har været der? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Nu igen *gg* ja, tror de elsker den overskrift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ja, tror de elsker den overskrift Den her er nu alligevel den sjoveste indtil videre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Den her er nu alligevel den sjoveste indtil videre :D ja, den er for go! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 De har godt nok travlt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Jeg tror de har det mindst lige så sjovt som os *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Jeg har heller intet imod BX, overhovedet. Jeg er der på ligefod som her, har aldrig oplevet at blive "glemt" eller svinet til.. Men måske det er fordi jeg bare altid har været der? Vi er flere der har været der stort set fra start. Jeg var bruger og aktiv i 5½ år, før det gik galt :blink Men nok om det,det var jo ikke derfor Pernille oprettede tråden :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites