Oprettet February 18, 2012 Jeg er helt rundt på gulvet håber I søde piger kan hjælpe mig. Jeg har bp på mandag, havde æo d. 4/2 men kom idag til at teste. Og nu er det store spørgsmål hvad ser I jeg har aldrig set eller stået med en positiv test i hånden så jeg håber i kan hjælpe og at I ser det samme som mig. Til den forhåbningsfulde :rolleyes Testen er taget her i eftermiddag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Det er jo 14 dage siden du fik æo- så vil gerne sige tillykke. Ihh hvor er det dejligt med så mange nygravide her på bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg kan sagtens se de to II! Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg tror på en positiv blodprøve på mandag :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg kan sagtens se to streger!! :loveshower Tillykke!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Hvor er det fuldstændig vanvittig, hold nu op der er lang tid til mandag. Håber af hele mit hjerte at alle I søde mennesker har ret. Det er slet slet ikke til at forstå har jo aldrig set det før. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg kan også se de II . Et tillykke fra mig af :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Vil helt sikkert sige at den er positiv :glad STORT TILLYKKE!! :loveshower :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites