Oprettet February 18, 2012 Hej. Vi er førstegangskøbere og skal købe en lejlighed på 60-70 m2 i København, men nu er det store spørgsmål. Når man skal ud og se lejligheder på den størrelse hvor lang tid skal man så sætte af pr. lejlighed? Vi bor i Aalborg så tager ikke bare lige over hver gang vi ser en som virker interessant. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg ville sige en halv times tid. Hvis I skal rundt og se området, når I nu ikke kender Kbh, så lig noget tid oveni. Men ellers snak med de ejendomsmæglere I skal med ud, hvor lang tid de sætter af til en fremvisning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg ville sige en halv times tid. Hvis I skal rundt og se området, når I nu ikke kender Kbh, så lig noget tid oveni. Men ellers snak med de ejendomsmæglere I skal med ud, hvor lang tid de sætter af til en fremvisning. Også planen men vi har 8 ting vi skal se og er alt sammen forskelige mæglere irriterende nok :S men tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Også planen men vi har 8 ting vi skal se og er alt sammen forskelige mæglere irriterende nok :S men tak :) Uh, det kan godt blive et puslespil. Håber det lykkedes og I får en fornuftig dag ud af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Uh, det kan godt blive et puslespil. Håber det lykkedes og I får en fornuftig dag ud af det. Håber jeg godt nok også, men prøver at dele lidt ud så vi har 2 om onsdagen efter vi er fløjet over, så en masse torsdag og en enkelt fredag, og så har ekstra tid fredag hvis noget glipper:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites