Besvaret February 18, 2012 Så er i blevet sat på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg har fødselsdag d. 19 august... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Har fødselsdag d. 9. januar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Den 6. marts 1990 :) :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 d. 2. juli her :) 2 dage forsent til alt :) ej det er faktisk rigtigt. Da jeg blev 18, kunne jeg først få su til september og sådan har det også været med andre ting, fordi det er kvatalsting Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg har i dag :-) 18. Februar :-) Hvor lækkert. Kæmpe tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 5. Marts 1984 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg er et ægte sommer barn (selvom det tit regner på min fødselsdag) 22 juni 1977 Linda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Så blev det den store dag (32 år) men desværre blev min første gave en syg pige med opkast Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Så blev det den store dag (32 år) men desværre blev min første gave en syg pige med opkast Tillykke med fødselsdagen Tina :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Tillykke med fødselsdagen Tina :balloon Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites