Oprettet February 17, 2012 Godaften :) Jeg håber I kan hjælpe mig lidt med den situation jeg er i; Sagen er, at min mand og jeg er gået igang med infertilitetsbehandling og har været til første inseminering. Jeg har testdag her d 22 (og jeg hååååber selvfølgelig den er positiv :goodluck )men samme dag kører vi over til mine forældre i jylland og derefter videre til deres sommerhus om torsdagen, hvor vi skal hjælpe med at hive en terasse op. HVIS nu, at testen er positiv, skal jeg så lade være med at hjælpe ret meget til med det hårde arbejde? Det vil nok se lidt underligt ud (selvom jeg er dovent anlagt :whistling ) Jeg overvejer lidt om vi så skal fortælle det allerede der, men synes nu alligevel det er lidt tidligt og ville hellere vente til efter en scanning. Er bange for at der sker noget og vi mister barnet og man så allerede har sagt noget til mine forældre. Ved godt at det er lidt at tage sorgerne på forskud, når jeg ikke ved om jeg er gravid, men kan bare godt lide at have tænkt alle scenarier igennem :P Hvad ville I gøre? Og hvor tidligt fortalte I det til familien? KH Sarah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 I kan overveje, om det vil vaere dejligt med stoetten fra dine foraeldre, hvis det skulle gaa saa galt som at miste, hvis du skulle teste positiv? Nu har vi ikke vaeret i behandling, men bor MEGET taet hernede i den italienske svigerfamilie. Saa min amnd kaldte svigermor op i vores lejlighed og vi fortalte det om morgenen, da jeg havde testet positiv. Saa ringede jeg til min familie. Det var rart at have min mor til at stoette mig som foerstegangsgravid og jeg havde pletbleodning i uge 5+... Fortryder ikke, at vi fortalte det, selvom det var lige overvaeldende nok, da alt med en pusl lige pludselig blev informeret om det af min mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Ja jeg har også tænkt over det med, at støtten er rar at have, HVIS nu det skulle gå galt. Jeg synes det er lidt svært og ville egentlig helst have et "den er god nok" fra en læge inden vi melder ud. Jeg går lidt i tænkeboks og ser hvad der sker onsdag, måske kommer svaret helt af sig selv (I hvert fald hvis testen slet ikke er positiv, haha :bask ) Hihihi, kan godt se at det giver nogle andre "problemstillinger" når man bor så tæt, men hvor må det også være dejligt (i hvert fald hvis man er til det) :) Forstiller mig hele den italienske familie med en mama i spidsen, der kommer farende ind, da din mand fortalte det, hahaha :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Kan du ikke fake en forstuet fod, arm, eller finger ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Kan du ikke fake en forstuet fod, arm, eller finger ;) :lol Haha jo, måske skal jeg bare dukke op med en kæmpe bandage på.. bare for at øge troværdigheden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ihh den 22 er bare en super dag at teste på (min fødselsdag nemlig) Jeg ved ikke hvad der er bedst for dig. Men vi fortalte det på den officielle testdag til familien og nærmeste venner. (snydtetsede nemlig positiv dagen før) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ihh den 22 er bare en super dag at teste på (min fødselsdag nemlig) Jeg ved ikke hvad der er bedst for dig. Men vi fortalte det på den officielle testdag til familien og nærmeste venner. (snydtetsede nemlig positiv dagen før) Uhh, så håber jeg det bringer held at teste den dag :balloon Lige et tillykke med dagen på forhånd til dig :) Jeg er stadig i vildrede om hvad vi gør, hvis testen er positiv. Min bedste veninde ved at vi er i behandling og at jeg skal teste d 22, så hun får det at vide hvad enten testen er negativ eller positiv :) Har også lyst til at snydeteste, men er i tvivl om hvordan det er når jeg har taget ovitrelle? Fik at vide at jeg kunne teste d 22 om morgenen, men kunne virkelig godt tænke mig at teste d 21 om aftenen.. :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Haha jo, måske skal jeg bare dukke op med en kæmpe bandage på.. bare for at øge troværdigheden ;) Det var nemlig det jeg tænkte :lol Så er du også fri for at knokle :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites