tazdiginez

xfactor live 2

80 indlæg i dette emne

Over 25 år eftersom hun er i voksen kategorien.

På DR.dk står der at hun er 27 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hendes stemme lyder bare ikke særlig gammel...

Nej... og jeg HADER den stemme... Vi har nok af de der popdåser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes programmet idag har været pinligt. Og det har intet med sangerne eller sangvalgene at gøre. Jeg synes simpelthen den diskussion mellem dommerne er så langt nede i niveau at selv børnehave-børn kan gøre det mere diplomatisk. Øv! :numse :klap :sm :ba :gal :gal :gal :gal :prik :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej... og jeg HADER den stemme... Vi har nok af de der popdåser

Når jeg tænker over, hvem der skal vinde, så overvejer jeg, om jeg kan holde ud at høre deres stemme på en cd, hvilket vel svarer til ca. 10 sange... Tror ikke hendes stemme er en af dem jeg ville gide høre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes programmet idag har været pinligt. Og det har intet med sangerne eller sangvalgene at gøre. Jeg synes simpelthen den diskussion mellem dommerne er så langt nede i niveau at selv børnehave-børn kan gøre det mere diplomatisk. Øv! :numse :klap :sm :ba :gal :gal :gal :gal :prik :blabla

Ja, det kan nemt blive for meget, helt enig! Synes dog Blachmans nummer sidst var endnu værre, da hans gruppe ikke kom videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var også pinligt.. Og det ser ud som om vi ser eftervirkningerne af det idag. Sørgeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Katrine skal ud...

Jeg har stemt på Line. Fedt med noget med gang i! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes programmet idag har været pinligt. Og det har intet med sangerne eller sangvalgene at gøre. Jeg synes simpelthen den diskussion mellem dommerne er så langt nede i niveau at selv børnehave-børn kan gøre det mere diplomatisk. Øv! :numse :klap :sm :ba :gal :gal :gal :gal :prik :blabla

Ja, det kan nemt blive for meget, helt enig! Synes dog Blachmans nummer sidst var endnu værre, da hans gruppe ikke kom videre...

Og så er vi nogen, der bare synes at det er en del af underholdningen. :lol Det siger nok noget om hvilket niveau jeg er på :rolleyes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er vi nogen, der bare synes at det er en del af underholdningen. :lol Det siger nok noget om hvilket niveau jeg er på :rolleyes :lol

Tjoeh... Det er det vel også. Men det er stadig rigtige mennesker der er med i programmet. Og jeg synes sgu alligevel bundet er nået idag. Det er ikke underholdende længere for mig. Jeg synes det var direkte ubehageligt idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er vi nogen, der bare synes at det er en del af underholdningen. :lol Det siger nok noget om hvilket niveau jeg er på :rolleyes :lol

:ditto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er vi nogen, der bare synes at det er en del af underholdningen. :lol Det siger nok noget om hvilket niveau jeg er på :rolleyes :lol

Haha! Jeg vil nu sige, at noget er underholdende nok! Jeg har da grint min del :D Men nogle gange krummer jeg også bare tæer altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjoeh... Det er det vel også. Men det er stadig rigtige mennesker der er med i programmet. Og jeg synes sgu alligevel bundet er nået idag. Det er ikke underholdende længere for mig. Jeg synes det var direkte ubehageligt idag.

Altså det kan godt være at jeg ikke har hørt efter, men går "strygene" ikke primært til meddommerne og ikke til deltagerne? Thomas' udbrud gik da på at Cutfather havde valgt playback, det var da ikke direkte skældud til Katrine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det kan godt være at jeg ikke har hørt efter, men går "strygene" ikke primært til meddommerne og ikke til deltagerne? Thomas' udbrud gik da på at Cutfather havde valgt playback, det var da ikke direkte skældud til Katrine?

Igen enig :ditto

Men hun tog det meget personligt og det synes jeg faktisk var det pinligste :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen enig :ditto

Men hun tog det meget personligt og det synes jeg faktisk var det pinligste :unsure

Altså ikke for noget... Og jeg går helt ind for at man skal tale ordentligt til hinanden... Men "burde" man efterhånden ikke vide at en tilmelding til X-factor indebærer risikoen for en voldsom og bizar verbal røvfuld fra Blachmans side? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ikke for noget... Og jeg går helt ind for at man skal tale ordentligt til hinanden... Men "burde" man efterhånden ikke vide at en tilmelding til X-factor indebærer risikoen for en voldsom og bizar verbal røvfuld fra Blachmans side? :rolleyes

Helt enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Katrines reaktion var rigtig pinlig, men helt ærligt, jeg tror også jeg havde reageret på en måde der ligner..

Og jo, primært går strygene til meddommerne, men der kan man jo også tænke over hvordan man formulerer sig.

Det er sikkert også bare spil for galleriet meget af det. Det får mig bare helt op af sofaen - jeg bryder mig ikke om det! :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ikke for noget... Og jeg går helt ind for at man skal tale ordentligt til hinanden... Men "burde" man efterhånden ikke vide at en tilmelding til X-factor indebærer risikoen for en voldsom og bizar verbal røvfuld fra Blachmans side? :rolleyes

Måske.. Det kan godt være det bare er en del af gamet. Godt jeg ikke er i den branche ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske.. Det kan godt være det bare er en del af gamet. Godt jeg ikke er i den branche ;)

Enig. Jeg skal dælme heller ikke have klinket noget da!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, mon ikke det er Katrine som ryger nu... Hvad siger I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg du har ret i.. Men jeg synes faktisk hun var noget bedre idag end sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg du har ret i.. Men jeg synes faktisk hun var noget bedre idag end sidst.

Det synes jeg så også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså ikke for noget... Og jeg går helt ind for at man skal tale ordentligt til hinanden... Men "burde" man efterhånden ikke vide at en tilmelding til X-factor indebærer risikoen for en voldsom og bizar verbal røvfuld fra Blachmans side? :rolleyes

Jo og så slemt var det da heller ikke. Tag dog kritikken med oprejst pande :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror (og håber) også at Katrine ryger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at Katrine ryger i aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Katrine er for påtaget inderlig i det her nummer... Det er egentlig ikke fordi jeg synes det lyder vildt dårligt, men jeg synes der bliver sådan lidt irriterende skuespil over det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER