Oprettet February 17, 2012 Flere af os herinde kommer måske til at følges i noget tid herinde - også efter fødslen, hvor gruppen bliver omdannet til en mødregruppe :) så synes da egentlig, at det kunne være en god idé med en oversigt over vores fødselsdage, så vi kan lykønske hinanden - det er ikke altid jeg lige får kigget under dagens fødselarer her på BK så tænker, dette kunne overskueliggøre det for medlemmer af vores TG :) I skriver bare en besvarelse med jeres fødselsdato, hvis I vil på listen, så opdaterer jeg :balloons :hurra Januar 5. Nitzen1987 15. Charlotte85 Februar 13. BetinaW 17. Ria 26. miss_diamond April 14. tessfish 15. leras Juni 2. janniethorup Oktober 5. Camillat 13. mareliand November 9. christinalie 17. Sarahbb December 26. ParadisPandaPige 31. Diden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 God ide, Nitzen - jeg har foedselsdag den 5. oktober 5 I like ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Hyggeligt påfund. Jeg har fødselsdag d. 15. Januar. Så næste gang jeg har fødselsdag er jeg blevet en moar :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 jeg har fødselsdag 2. juni hvor jeg blir 27, så jeg når lige at ha fødselsdag inden krudtuglen kommer til verden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 nej nej, nytårsaften, altså d. 31-12 og ikke d. 1-1 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Det skulle være rettet nu Diden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Det skulle være rettet nu Diden tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Åh bare jeg kunne havde min fødselsdag den 12 februar fremover, men har den 13 februar.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg har den 13 oktober :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg har fødselsdag den 26 februar ;) så ikke længe til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Her er det den 17. november :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 God ide - jeg har den 5. juli :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Jeg har 2. juledag - 26. december :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg har fødselsdag d. 9. november og ikke den 9. december. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Jeg har fødselsdag d. 14 april. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Jeg synes ikke jeg kom med i opdateringen? 17. november :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites