Oprettet December 3, 2010 Vi skal på hotel munkebjerg i marts 2011. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal have på af tøj, der er godt nok langtid til, men vil bare så gerne finde ud af hvad jeg skal have på. Jeg er bare så navøs for den dag, jeg kender kun min mand, der kommer 47 andre mennesker jeg ikke kender. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 en pæn sort kjole, med nogle flotte sko er altid godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 for tiden er jeg en sucker for mørkelilla.. en flot mørkelilla kjole.. ikke lang lang, men måske sådan 60'er 70'er stil lige omkring knæ længde?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Hvad må det koste? Og hvad type er du? (højde og drøjde?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Det er lige meget hvad det koster. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Hvilke farver er du til??? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Synes de har nogle fine kjoler her http://www.edith-ella.dk/shop/kjoler-2c1.html&CustomPageSize=8 ;) Men det er ikke nemt når jeg ikke har nogen anelse om hvad du er til :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Hvilke farver er du til??? :) Jeg har det bedst i sort, men kunne godt tænke mig noget andet for har altid sort på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Synes de har nogle fine kjoler her http://www.edith-ella.dk/shop/kjoler-2c1.html&CustomPageSize=8 ;) Men det er ikke nemt når jeg ikke har nogen anelse om hvad du er til :kiss Syndes at den Dyb blå kjole i prikkede mønstre er vil flot, men kunne bare ikke forstille mig i sådan en kjole. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Her har de også nogle virkelig virkelig skønne ting ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Syndes at den Dyb blå kjole i prikkede mønstre er vil flot, men kunne bare ikke forstille mig i sådan en kjole. MEEEN det kan jo være du vil være tæske-lækker i netop den ;) Det er tit svært med kjoler, jeg har i hvertfald store problemer med det skidt efter jeg har født og har mit bildæk midt på maven :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Nu ved jeg ikke lige hvilken størrelse du går efter, men her er et par ideer: KLIX KLIX Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Min mand er ved at være godt træt af mig, så han syndes at jeg skal have denne her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Min mand er ved at være godt træt af mig, så han syndes at jeg skal have denne her :D ja hvorfor ik' :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 Det er det her vi skal afsted til SE HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 jeg stemmer stadig for den lille sorte cocktailkjole... den kan jo gears op med smykker og sko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 Min mand er ved at være godt træt af mig, så han syndes at jeg skal have denne her :D Ja den kunne også bruges ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 Det ser da godt nok fint ud der hvor i skal hen :) Tror du bliver vildt tjekket i den din mand har valgt, er sikker på den vil passer :super til formålet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 Det ser da godt nok fint ud der hvor i skal hen :) Tror du bliver vildt tjekket i den din mand har valgt, er sikker på den vil passer :super til formålet :D vi skal på hotel munkebjerg ved vejle. Ja den er super flot den min mand har fundet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 haha fed kjole din mand har valgt... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 haha fed kjole din mand har valgt... :lol Ja ik´ :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Ser ellers lækkert ud med sådan et ophold :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Ser ellers lækkert ud med sådan et ophold :super ja det gør ikke noget, bare jeg ikke hade så meget tøjkrise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites