Oprettet December 3, 2010 manden har været på syfehuset og få taget sæd prøve og vi har lige fået svar fra lægen i dag manden har meget dårlig og ned sat sædkvalitet hvad gør man så ? er det så helt umugligt at få børn ? håber det i hvert fald ike fru_wolf Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Så længe der er liv er der håb sku' jeg mene :) Behandlingen I jeres tilfælde vil være mikroinsemination (ICSI)hvor man tager æg ud og 'putter en sædcelle ind i ægget' for herefter at sætte ægget op i livmoderen. Det er heldigvis ikke helt umuligt :) Held & Lykke med projektet :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 Det er slet ikke umuligt :) Jeg har været igennem 2 ICSI forsøg, hvor som Abelka siger er, at du får taget æg ud og din mands sæd bliver sprøjtet direkte ind i ægget :) Så mangler der kun at æggene bliver befrugtet og deler sig ordentligt.. Jeg fik taget 10 æg ud og 2 dage efter var der to æg der var befrugtet og havde delt sig.. Skriv hvis du har spørgsmål... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Som de andre skriver, så er det muligt. Så længe der er liv, så er det værd at forsøge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites