Besvaret December 8, 2010 Tak tøser - jeg har fået en super sprød ski hjelm i dag, tror Martin er bange for at jeg skal falde og slå al min klogskab ud af hovedet. Ja og som I kan se på vores bryllupsbillede så satte vi virkelig trenden for bryllupsmode :lolhit Dejlig gave... Du skal jo også passe på dit kønne hoved.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tak tøser - jeg har fået en super sprød ski hjelm i dag, tror Martin er bange for at jeg skal falde og slå al min klogskab ud af hovedet. Ja og som I kan se på vores bryllupsbillede så satte vi virkelig trenden for bryllupsmode :lolhit dejlig gave, men render du så rundt med den på hele tiden :lolhit :lolhit Og så synes jeg, at det er det fineste bryllupsbillede i har sat på herinde. Er helt vild med din hue KI og så at Martin bar solbriller den dag også :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 STORT TILLYKKE :) :loveshower :balloon :loveyou :loveshower :balloon :loveyou :loveshower :balloon :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Super cool billede drillepisse Men stort TILLYKKE - synes stadig 14 år er heeeelt vildt- me like :loveshower :biglove Ja det er længe og du kan tro at jeg har båret over med Ki mange gange ;) Jeg fortjener VIRKELIG street credit :rolleyes Smil Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Super cool billede drillepisse Ja det er længe og du kan tro at jeg har båret over med Ki mange gange ;) Jeg fortjener VIRKELIG street credit :rolleyes Smil Martin ja Martin, det tror vi så på, og at det slet ikke er omvendt... :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites