Besvaret December 6, 2010 Tillykke med på onsdag :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Jamen så har vi jo bare ønsket tillykke på forhånd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Ja tak for det. Vi markerer dagen med en lille middag ude i byen mens Leo bliver passet herhjemme. Og ja 14 år er skisme længe ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 stort tillykke med på onsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 :loveshower :loveshower tillykke med på onsdag, håber at i får en famtastisk dejlig dag sammen :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Så er det idag, at i har været sammen i 14 år. Stort tillykke med jeres års dag. Og så regner vi med, at i skal ud og nyde hinanden i aften :loveyou , og at drillenissen derfor tager sig en friaften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tillykke med i dag :loveshower Håber i får en rigtig hyggelig aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tillykke med i dag.. :biglove Synes det er super smukt :wub I må da i øvrigt lige flashe nogle billeder fra jeres 14 år sammen :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :loveshower STORT TILLYKKE MED IDAG :loveshower Håber i får en fantastisk dag sammen :) (det er kun dobbelt så lang tid som mig og D ;) ) 14 år er lang tid - men 14 dejlige år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :glad :hurra Endnu engang STORT tillykke med de 14 år :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke :balloons :balloons :balloons :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Så er det I dag. Hjertelig Tillykke :) Håber I virkelig får en dejlig dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Rigtig mange gange tillykke med i dag!! :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra Hepper på at se nogle bryllupsbilleder!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Rigtig mange gange tillykke med i dag!! :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra Hepper på at se nogle bryllupsbilleder!!! :glad :yay :yay :yay ja billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :yay :yay :yay ja billeder :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Men stort TILLYKKE - synes stadig 14 år er heeeelt vildt- me like :loveshower :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Men stort TILLYKKE - synes stadig 14 år er heeeelt vildt- me like :loveshower :biglove Ja det er lang tid. Jeg bliver altid overrasket når nogen der er yngre end jeg, har været sammen i så lang tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Jaaaaa HJERTELIG TILLYKKE - i to vidunderlige mennesker :loveyou :loveyou :loveyou :loveyou :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Endnu engang et stort tillykke med de mange år sammen :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :yay :yay :yay ja billeder ha ha ha det er altså super humor :lolhit :lolhit :lolhit :haha :haha :haha :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 TILLYKKE :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :yay :yay :yay ja billeder :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tak tøser - jeg har fået en super sprød ski hjelm i dag, tror Martin er bange for at jeg skal falde og slå al min klogskab ud af hovedet. Ja og som I kan se på vores bryllupsbillede så satte vi virkelig trenden for bryllupsmode :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites