Oprettet December 3, 2010 er skisme lang tid :loveyou Stort tillykke med det. Godt scorert Gammelsmølf Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Stort tillykke I to :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :loveshower Stort tillykke :loveshower Vi vil se nogle bryllupsbilleder :balloon :balloon Kunne da være hyggeligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Hvor er det vildt.. stort tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Tillykke Hr. & Fru BK :hurra :hurra :hurra Dælme godt gået :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Jubiiiiiiiiiii og TLK til Hr og Fru Gammelsmølf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Tillykke det er godt gået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 Tillykke med i går :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 håber i havde en god kærestedag igår :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2010 Tillykke med i går! Vi runder 5 år på fredag - Dét synes JEG er lang tid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Hey tøser Jamen jeg havde slet ikke set denne her. Det er nemlig først på onsdag, men godt nok sagde Martin tillykke forleden, og jeg sagde: Det er først på onsdag. Så han kan ikke huske datoen, men har set det herinde - tsk tsk. Ved ikke hvorfor det har stået som om, at det var i week-enden? Nå men jeg kan jo spørge en Admin, om der er kuk i kalenderen. :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Hey tøser Jamen jeg havde slet ikke set denne her. Det er nemlig først på onsdag, men godt nok sagde Martin tillykke forleden, og jeg sagde: Det er først på onsdag. Så han kan ikke huske datoen, men har set det herinde - tsk tsk. Ved ikke hvorfor det har stået som om, at det var i week-enden? Nå men jeg kan jo spørge en Admin, om der er kuk i kalenderen. :lolhit Ah det gør den heller ikke, men det er umiddelbart svært at se, at det er den 8. december, der er snak om. Nå men det kan jeg jo bede en admin om at gøre noget ved layoutet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 JA tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Hey tøser Jamen jeg havde slet ikke set denne her. Det er nemlig først på onsdag, men godt nok sagde Martin tillykke forleden, og jeg sagde: Det er først på onsdag. Så han kan ikke huske datoen, men har set det herinde - tsk tsk. Ved ikke hvorfor det har stået som om, at det var i week-enden? Nå men jeg kan jo spørge en Admin, om der er kuk i kalenderen. :lolhit Neeeeeeej på onsdag ?? Den 8 december - Lige på min fødselsdag :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Hey tøser Jamen jeg havde slet ikke set denne her. Det er nemlig først på onsdag, men godt nok sagde Martin tillykke forleden, og jeg sagde: Det er først på onsdag. Så han kan ikke huske datoen, men har set det herinde - tsk tsk. Ved ikke hvorfor det har stået som om, at det var i week-enden? Nå men jeg kan jo spørge en Admin, om der er kuk i kalenderen. :lolhit Busted :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 ha ha ha det er min fejl, jeg så bare nede i bunden på forsiden, at i havde årsdag, troede det var i forgårs eller hvornår det nu var. Opdagede godt nok igår, at det så først er på onsdag.. Men tillykke med på onsdag. Tror der er garanti for at Martin husker det iår, eftersom vi er her til at hjælpe ham med at huske det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Tillykke på onsdag :) Håber I får en dejlig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites