Guest

tina lund gravid

9 indlæg i dette emne

sorry men her kommer misundelsens grimme ansigt frem baaaahhhh siger jeg altså bare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram

Jeg er ikke misundelig på hende, bare træt af at høre om hende :rolleyes Forstår stadig ikke rigtig hvorfor hun får medie-tid :rolleyes

Men måske kommer hun herind nu, det kunne da være hyggeligt :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er bestemt ikke Tina Lund-fan, men jeg kan nu alligevel godt glæde mig på deres vegne. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg som synes, jeg har hørt det 30 gange de sidste måneder, men det var blot rygter :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg som synes, jeg har hørt det 30 gange de sidste måneder, men det var blot rygter :lol

Nu sagde hun det godt nok selv i go aften danmark på Tv2, at hun er sat til at føde omkring deres bryllupsdag d. 20 august

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikk Tina lund-fan. Men det er da dejligt for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt Vanni's "misundelse"... selvfølgelig under hun dem også et barn...

Men det er nok bare med det i mente at hun har "så meget" i forvejen... og der er andre der kæmper og kæmper og ikke rigtig får...

Hermed tusinde kram din vej søde... : :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sagde hun det godt nok selv i go aften danmark på Tv2, at hun er sat til at føde omkring deres bryllupsdag d. 20 august

Jeg troed det længe var offentligtgjort i december måned, men det jeg troed var offentligt var rygter ;) det er så

offentligtgjort nu her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER