Oprettet February 14, 2012 sorry men her kommer misundelsens grimme ansigt frem baaaahhhh siger jeg altså bare Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 :kram :kram :kram Jeg er ikke misundelig på hende, bare træt af at høre om hende :rolleyes Forstår stadig ikke rigtig hvorfor hun får medie-tid :rolleyes Men måske kommer hun herind nu, det kunne da være hyggeligt :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Hvor dejligt for dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Jeg er bestemt ikke Tina Lund-fan, men jeg kan nu alligevel godt glæde mig på deres vegne. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Og jeg som synes, jeg har hørt det 30 gange de sidste måneder, men det var blot rygter :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Og jeg som synes, jeg har hørt det 30 gange de sidste måneder, men det var blot rygter :lol Nu sagde hun det godt nok selv i go aften danmark på Tv2, at hun er sat til at føde omkring deres bryllupsdag d. 20 august Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Jeg er heller ikk Tina lund-fan. Men det er da dejligt for dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Jeg forstår godt Vanni's "misundelse"... selvfølgelig under hun dem også et barn... Men det er nok bare med det i mente at hun har "så meget" i forvejen... og der er andre der kæmper og kæmper og ikke rigtig får... Hermed tusinde kram din vej søde... : :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Nu sagde hun det godt nok selv i go aften danmark på Tv2, at hun er sat til at føde omkring deres bryllupsdag d. 20 august Jeg troed det længe var offentligtgjort i december måned, men det jeg troed var offentligt var rygter ;) det er så offentligtgjort nu her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites