Oprettet February 14, 2012 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Cirkeline88: 106,5 kg - 1,5 kg (- 0,5 kg) Brineh: 113,4 kg - 1,0 kg (- 2,6 kg) LilleMi: 68,3 kg - 0,2 kg ( + 0,2 kg) Amina: 61,3 kg - 0,0 kg (- 3,0 kg) Betty87: 82,5 kg + 1,3 kg (- 1,0 kg) Velkommen til MissingLink & AnneDam Velkommen tilbage til Dorita med ny startvægt TILLYKKE til: Cirkeline88 Husk næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Tillykke med første pladsen Cirkeline88 , godt gået :) Og godt gået til jer alle sammen tøser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Yeah tillykke til mig :) og til alle andre, hvor er i gode Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Tillykke tøser, godt gået. Jeg siger tak for denne gang. Efter de lykkelige omstændigheder har jeg besluttet at jeg ikke skal tabe mig mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Flot gået :yay Nu håber jeg, jeg kan være ligeså god ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Tillykke tøser, godt gået. Jeg siger tak for denne gang. Efter de lykkelige omstændigheder har jeg besluttet at jeg ikke skal tabe mig mere :) Tak for denne gang , hyggeligt du ville være med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites