Oprettet February 12, 2012 Er denne ikke godt nok positiv? :) - eller tager jeg fejl? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Jeg synes at den ser positiv ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Den er positiv :) Krydser for det lykkes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Klart positiv :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Helt klart positiv :) Go for it :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 :glad Tak for svar allesammen :o)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Enig med de andre. held og lykke :bd :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Helt enig :) Den er positiv.. Sådan så min ÆL test også ud, da jeg blev gravid, så kom bare igang :P :P Og velkommen til - Kan se du er ret ny herinde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Tusind Tak for velkomsten ;) :yay Håber denne gang er lykkens gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Er denne ikke godt nok positiv? :) - eller tager jeg fejl? positiv!!! kan I så se at..... være et andet sted end på BK :rolleyes :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Helt enig :) Den er positiv.. Sådan så min ÆL test også ud, da jeg blev gravid, så kom bare igang :P :P Og velkommen til - Kan se du er ret ny herinde :balloons :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 jaaa.. go go go den er da super positiv :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Teststregen ser ud til at være mere tydelig end kontrolstregen, så jeg hepper med i koret og siger positiv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites