Miss-Mette

Flot lang aftenkjole til gravid

31 indlæg i dette emne

Jagten på en evening dress til bryllup

Min svigerinde skal giftes, og jeg VIL have en meget flot kjole på til festen :balloon

Jeg har prøvet at finde en passende kjole - helt lang, gerne lysegul, og gerne med glimmer, men det er endnu ikke lykkes, trods jeg har ledt i længere tid, da jeg godt vidste at jeg højest sandsynligt ville være gravid til brylluppet.

Deres bryllup skal stå d. 26. maj, så vejret kan være alt fra fantastisk solskind til blæsende regnvejr... Har I nogle gode web-sider jeg burde se?! :help

Del dette indlæg

jeg tænker empirer snit, og at du skal kigge de steder, hvor der forhandles brudekjoler :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja empire snit syns jeg også at have hørt om til gravide. hihi Vanni vi andre behøver jo næsten ikke svare :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjolen du søger findes helt 100 på eBay!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jagten på en evening dress til bryllup

Min svigerinde skal giftes, og jeg VIL have en meget flot kjole på til festen :balloon

Jeg har prøvet at finde en passende kjole - helt lang, gerne lysegul, og gerne med glimmer, men det er endnu ikke lykkes, trods jeg har ledt i længere tid, da jeg godt vidste at jeg højest sandsynligt ville være gravid til brylluppet.

Deres bryllup skal stå d. 26. maj, så vejret kan være alt fra fantastisk solskind til blæsende regnvejr... Har I nogle gode web-sider jeg burde se?! :help

Totalt off topic, men DU ER JO GRAVID IGEN, METTE!?!?!?! :loveshower :glad

Du har da ikke skrevet noget om det herinde, har du? :blink I så fald har jeg i hvert fald ikke set det...

Men kæmpe tillykke! Lykkedes det i første forsøg?

:balloon :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt off topic, men DU ER JO GRAVID IGEN, METTE!?!?!?! :loveshower :glad

Du har da ikke skrevet noget om det herinde, har du? :blink I så fald har jeg i hvert fald ikke set det...

Men kæmpe tillykke! Lykkedes det i første forsøg?

:balloon :biglove

Psst... Se hendes mor-tråd og hendes nyoprettede graviditetstråd ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAAAAAU piger det er da nogle flotte kjoler I har fundet. Jeg er specielt heeelt vild med nr. 2 af dine Agnethe! Den må jeg vist lige få set lidt mere på :shop

(Susanne - jeps jeg er gravid igen, og ja det lykkes i første forsøg - vildt nok :glad )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min favorit er nr. 2... (kunne egentlig godt selv finde på at købe sådan en hvis jeg havde råd :) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uanset hvilken kjole du tager på Mette, så ser du altid brand godt ud. Hepper på nr 2 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nr 1 tror jeg maven får svær ved at være i

nr 2 er min favorit, der er plads til maven og den er elegant

nr 3 kan jeg godt li, men er bange for at den er for lys til et bryllup, min kusine havde en lyseblå kjole på til vores bryllup - og folk spurgte bagefter om jeg ikke var sur over at hun kom i næsten hvidt. Hvis den fås mørkere er det nok lidt bedre. Surt at blive offer for negativ opmærksomhed når man kan blive fri

nr 4 igen tror jeg maven bliver et problem - jeg er bange for at den er skåret for langt nede

nr 5 Kan jeg også godt li, den virker til at der er plads til maven, men det ser ikke ud til at den er så elastisk, så din mave må ikke være for stor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nr 1 tror jeg maven får svær ved at være i

nr 2 er min favorit, der er plads til maven og den er elegant

nr 3 kan jeg godt li, men er bange for at den er for lys til et bryllup, min kusine havde en lyseblå kjole på til vores bryllup - og folk spurgte bagefter om jeg ikke var sur over at hun kom i næsten hvidt. Hvis den fås mørkere er det nok lidt bedre. Surt at blive offer for negativ opmærksomhed når man kan blive fri

nr 4 igen tror jeg maven bliver et problem - jeg er bange for at den er skåret for langt nede

nr 5 Kan jeg også godt li, den virker til at der er plads til maven, men det ser ikke ud til at den er så elastisk, så din mave må ikke være for stor.

Enig med alt hvad Majs skriver :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

er enig i nr. 2.. Wow :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uanset hvilken kjole du tager på Mette, så ser du altid brand godt ud. Hepper på nr 2 :)

:kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hepper også på nr. 2...... Wow!!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nr. 6 ville jeg nok ikke tage på til et bryllup.... Heller ikke i en anden farve. (jo hvis jeg var bruden ;) )Synes den er alt for brudekjole.....

7'eren er rigtig smuk, og i en anden farve, ville den være super til et bryllup :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt lide den næstsidste du viser og så i en klar farve

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER