Guest Majkat

Ting til baby

92 indlæg i dette emne

Fik her i weekenden købt en skråstol og et puslebord.... Det var lidt nogle impuls køb.. Vi mangler faktisk ikke rigtig nogen af de store ting længere nu. Andet end et badekar og det er der sådan set også styr på ;)

Ja, okay.. Jeg kan godt lide at være i god tid ;)

Del dette indlæg

Så landede vores barnevogn! -Jeg har fået den gratis af min far, som har en søn på 2 år, -men den er helt ubrugt, da hans kone synes at vognen var for voldsom til hende... Herligt..

Det er en Basson balder tror jeg vist, -så ikke en super fancy vogn, men hey den er gratis :D

Vi arvede også autostol, skråstol og bæresele!

Så nu mangler vi kun (af store indkøb) stofbleer, badekar, og så drømmer jeg om en naturessway slyngevugge! :7himmel

øøøøøøh og så mangler vi en hel del ombygning!! :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg købt den sødeste vugge på dba :glad :glad :glad hvad jeg snart ikke har købt brugt men det er i meget fin stand :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

kr har købt tøj osv idag - små hængerøvsbukser og chino og cardigans :) han bliver bare sød - og jeg har købt det fedeste stof med ugler og noget med elefanter til at sy af :) sengetøj osv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I tirsdags fik vi købt nye hjul til barnevognen, så nu er den så god som ny.

I dag har vi gennem dba.dk købt en fin autostol med Isofixbase.

Det er dejligt at få "lov" at købe lidt, når nu jeg har lovet at vente med de store ting (puslebord, tremmeseng og lign) til vi forhåbentlig er flyttet inden han kommer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

vil lige vise min vogn frem ;) har fået kommetare om jeg har tænkt mig at bruge den til en dreng.. og ja det ar jeg - den er ensfarvet og leatherette

9Aw4g.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

vil lige vise min vogn frem ;) har fået kommetare om jeg har tænkt mig at bruge den til en dreng.. og ja det ar jeg - den er ensfarvet og leatherette

9Aw4g.jpg

den er super flot :glad & ja da man kan bruge den til begge køn :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da så fin!!! Hvis jeg skulle ha købt en ny vogn, skulle det have været den model der i sort... :) lækker model!

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhh jeg ville også gerne have den i sort - men modellen laves vist ikke mere - jeg købte denne brugt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også købt min brugt, en billigere emmaljunga :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

9Aw4g.jpg

Så længe den ikke er pink så er det sku da ikke for pige-agtig ;-) Syntes den er flot :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

9Aw4g.jpg

Den er rigtig lækker :loveshower

Sådan havde min veninde også, den ville jeg gerne ha overtaget, men hun solgte den i efteråret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi skisme flere ting, bæresele (ik de dyre som jeg ellers havde udset mig) men denne var gratis.... flaskevarmer og sko... + en stor pose fint tøj i de små størrelser.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh jeg har købt det første tøj til troldepigen :7himmel

i mandags, dagen efter 3D scanning, købte jeg lidt brugt på nette. en side på fjæsen faktisk - salg og køb af baby/børne ting. Jeg fik 20 stk for 390,- incl porto :loveshower og der er en lille jakke og en flyverdragt imellem. Så synes det var et godt køb :)

Onsdag var jeg lige et smut i H&M. Jeg skulle egentlig have et par busker til mig selv og forlænger til bh'en, men de er så tarvelige at baby tøjet hænger lige ved siden af mom! og så var der udsalg... så fik 4 body'er for 100,- og nogen bomulds bukser med fødder 2 stk for 80,-

Jeg blev lidt overrasket over hvor lidt de egentlig havde til newborn. og jeg synes kun der var lyserødt - og synes også bare den der babylyserøde bliver for meget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt heller ikke noget tøj til new born i h&m, der var lidt.... Men meget skuffende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh jeg har købt det første tøj til troldepigen :7himmel

i mandags, dagen efter 3D scanning, købte jeg lidt brugt på nette. en side på fjæsen faktisk - salg og køb af baby/børne ting. Jeg fik 20 stk for 390,- incl porto :loveshower og der er en lille jakke og en flyverdragt imellem. Så synes det var et godt køb :)

Onsdag var jeg lige et smut i H&M. Jeg skulle egentlig have et par busker til mig selv og forlænger til bh'en, men de er så tarvelige at baby tøjet hænger lige ved siden af mom! og så var der udsalg... så fik 4 body'er for 100,- og nogen bomulds bukser med fødder 2 stk for 80,-

Jeg blev lidt overrasket over hvor lidt de egentlig havde til newborn. og jeg synes kun der var lyserødt - og synes også bare den der babylyserøde bliver for meget.

Jeg er også på nogle forskellige sider på FB, med brugte ting og tøj til baby+ i Kbh og omegn.. Har også købt forskellige ting derfra! :) Det er skide smart.. Har bl.a købt en brugt baby alarm.. :)

Og ja, jeg synes også at newborn afdelingen i H&M er trist og kedelig.. Har købt tøj derfra, men det er mest til når han er lidt større..

Må hellere få kigget vores tøj igennem engang, så jeg ved hvor meget jeg har i de forskellige størrelser :D Har vidst to bodyer i størrelse 50... Men synes det er en svært størrelse!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den gr på FB jeg er med i er vist landdækkende. Men smart med en for kbh, den må jeg finde ;)

Det er lidt 'sjovt' med H&M for de gange jeg bare har kigget synes jeg der var ret meget sødt tøj. Men man skal åbenbart ikke nærstuderer det :D

Jeg blev enig med mig selv om det jeg købte i H&M er det eneste vi køber/ønsker os i str 50. Jeg vil heller købe i str 56 før fødsel og hvis der så er behov for str 50 når vi kommer hjem med troldepigen, må vi købe det der. For det er jo svært at vide hvad hun passer når hun først er her ;) ihh hvor er jeg begyndt at glæde mig :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den gr på FB jeg er med i er vist landdækkende. Men smart med en for kbh, den må jeg finde ;)

Det er lidt 'sjovt' med H&M for de gange jeg bare har kigget synes jeg der var ret meget sødt tøj. Men man skal åbenbart ikke nærstuderer det :D

Jeg blev enig med mig selv om det jeg købte i H&M er det eneste vi køber/ønsker os i str 50. Jeg vil heller købe i str 56 før fødsel og hvis der så er behov for str 50 når vi kommer hjem med troldepigen, må vi købe det der. For det er jo svært at vide hvad hun passer når hun først er her ;) ihh hvor er jeg begyndt at glæde mig :7himmel

Det er også lidt den konklusion jeg er kommet frem til ;) Sender dig lige en PM med link til de grupper jeg er med i for Kbh og omegn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kom autostol hjem brio prime carrièr med base :) så fin... nu venter jeg på pusletasken bliver leveret bystroom edel i sort - er så forelsket i den taske... håber den er lige så fantastisk som jeg regner med ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede jo egentlig at vi havde styr på barnevogn og lift. Men da jeg gennemgik det i går, viste det sig at den mus vi har haft i kælderen, havde hygget sig lidt for meget i liften... Så liften er blevet kasseret og så blev vi jo "desværre" nødt til at køre ud og købe en ny. Selvfølgelig kunne vi sagtens have brugt de penge på noget andet, men på den anden side så er det bare SÅ hyggeligt at shoppe babyudstyr :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

det der hyggeshopping er også skønt ;) glæder mig også til at købe mere tøj nu - men må hellere vente et par uger til efterårstøjet er i butikkerne... jeg glæder mig bare til at kunne hænge vuggen op og ordne pusleplads... men det bliver først i september desværre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt 3 hagesmækker idag, 2 natdragter og 3 bodyer i str. 50... så har vi det klar, hvis hun nu bliver så lille som de spår...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal os ha lidt i str.50 vores lille pige siger de heller ikke bliver så stor :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lånt en kasse med en del tøj i i str 50-62 af en veninde og vi fik også lidt legetøj og de der gulvplader med. plus at jeg har fået en 1/4 sæk tøj, min mor som hun har købt brugt :loveshower Synes dog stadig vi mangler lidt body'er, men jeg tror jeg venter med at købe mere tøj til hun er kommet til verden :)

Så har vi fået et tilskud fra mine bedsteforældre på 5000,- som gerne skulle kunne dække de fleste af de store ting vi mangler :) så det er ikke så dårligt ;)

Så har vi fået et aktivitets tæppe af min onkel som deres er blevet for stor til

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået en naturgummi sut med posten idag :loveshower

post-4715-041926100 1345042803_thumb.jpg

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER