Guest Majkat

Ting til baby

92 indlæg i dette emne

Jeg bestilte en pæn graviditetskjole på smartkids fordi vi snart skal til 90 års fødselsdag og jeg ikke kan være i mit tøj.

Samtidig så jeg bare en fin lillebitte langærmet hvid T shirt i str 56 som jeg bare måtte købe.

Den er ikke noget særligt, men gjorde mig alligevel helt vildt glad da den kom med posten :)

Har I købt eller fået foræret noget til baby?

Del dette indlæg

Vi har intet købt endnu! Mest fordi manden holder lidt igen :) Kigger mest efter barnevogn, puslebord osv. Men der skal lige være penge til det ;)

Men mon ikke vi går i gang efter NF!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups... Her har jeg været alt gor tidlig ude - især fordi jeg har mistet flere graviditeter... Meeeen kom lige til at købe barnevogn cremefarvet letherette emaljunga med snøre :) ups ups... Havde brug for den fordi nu skal baby jo overleve :) sidste gang måtte jeg retunere seng og puslebord og andet udstyr, men tog det som min afsked med graviditeten var jo i 14 uge... Så brugte det som et farvel, lyder nok åndavagt, men logisk i mit hovede :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har ikke selv købt noget endnu.... har puslebord og pude, p.g.a. mit arbejde.... men vi har kigget! og er også enige om, hvilken barnevogn vi skal ha´ :loveshower

men min veninde der var på besøg i fredags, hun kom med den første lille pose tøj! (hun er i total babyrus og glæder sig vist lige så meget som os! )

hun havde købt:

den sødeste køre/sovedragt i hvid plys m. små ører og "hale" påsyet i str. 68 (forår.... håber jeg)

et par jeans i str 68

et par baggybukser i fløjlstof i støvet grå/grøn i str. 62

en body i hvid med sorte striber i str. 62

og to par strømper med skriften I <3 mum og I <3 dad :kuller

blev SÅ glad.... men må nok hellere vente selv, med at købe tøj osv. til vi ved om det er dreng eller pige :gravid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror først at jeg køber noget når vi ved kønnet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt to par ventebukser, en t-shirt og to toppe.

Til Blyp har jeg købt to bodyer :7himmel

Derudover har vi et Brio vægophængt pulsebord, som min mor brugte som dagplejer, som vi har fået :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups jeg har nu også købt en lamaze ophæng til tremmeseng som spiller musik :) og en lamaze til at hænge på barnevogn samt nogle løse at hænge op :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg ved at købe en duni-duo med 2 dyner til 300 kr :loveshower

Fik endelig overbevist manden om at jeg gerne vil igang med at afsøge tilbud, og jeg fik ham overbevist :)

lækkert lækkert!

glæder mig til jeg skal igang efter NF med lidt indkøb ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også købt den hvide leander vugge nu... Ihh burde vente , men kan ikke.. Og ja et Par vente leggins vente bluse og ventekjole :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi får fødselsdagsgæster i aften (har først fødselsdag d. 8) og jeg har ønsket mig penge til ventetøj!

så tror turen går til Herning i morgen :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

var i Babysam i dag efter en sømløs BH til mig selv.... og jeg kunne altså ikke lade være! de havde henholdsvis 50 og 70% på babytøj....

kom lige til at købe et par bodyér fra Holly´s med hjem og en dragt/natdragt fra Joha.... ;) det er så fint! :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har klapvogn (byttede mig til den for et par solbriller), barnevogn (købte den af en kollega), seng og puslebord har vi også, det skal bare lige friskes op med en gang maling. Det eneste nye jeg har købt er en pusletaske fra emmajunga, der var sat ned fra 799 kr. til 239 kr. på udsalg.

Jeg købte 2 par nye graviditetsbukser i lørdags.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en masse ventetøj for jeg kunne ikke længere være i mine bukser og da der var udsalg i butikken kom jeg vist til at købe det meste af hvad de havde :whistling

Til bebsen har jeg i går købt en voksipose, så nu er første ting i hus og ellers prøver jeg bare at styre mig så godt jeg kan, men det er svært :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

puha, det er svært at holde sig i skindet, når man har fødselsdag og får penge! fik plejet mit shoppegen i lørdags :whistling købte, hold fast..... 9stk overdele.... ikke alt sammen ventetøj, men noget jeg sagtens kan vokse i! derudover fik jeg gavekort på 500kr til Babysam af mine svigerforældre + et gavekort til "jane & Ko" på 200kr.

brug af gavekort, må vente til efter scanning på mandag... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også købt mig 2 par graviditets trusser.... min mave buler ud nu. Det er godt nok tidligt.

Får kønnet at vide imorgen og jeg håber jeg fortsat kan beholde indkøbene på et minimum.... eftersom jeg ved at mor og svigermor + veninder kommer til at købe en del til os også... :) Bliver ved med at sige til mig selv, der er jo 5 1/2 måned til endnu.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har vi også købt noget til baby :) Vi købte de sødeste små sutsko, med noget lidt uldagtig indeni så baby ikke fryser tæerne :) Ydermere har vi fået købt en seng med dertil hørende indhold :) ihhhh!! Djelig fornemmelse :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte 2 sæt sengetøj idag på loppemarked.... en dame havde syet dem, sååååå fint.... med ugle print på :) I lilla og lyserøs :) hi hi hi :) Bliver helt pjattet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte 2 sæt sengetøj idag på loppemarked.... en dame havde syet dem, sååååå fint.... med ugle print på :) I lilla og lyserøs :) hi hi hi :) Bliver helt pjattet.

Ihhhh og med ugler!!! :-) Jeg fandt flere ting med ugler i går, men synes det var en smule overprized ;) Men loppemarked - så er det jo ofte gode fund!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, og så er de hjemmelavede, så dem findes der nok ikke så mange af, jeg var helt solgt altså!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, og så er de hjemmelavede, så dem findes der nok ikke så mange af, jeg var helt solgt altså!

Forståeligt :) Jeg har også overvejet at spørge en veninde om, hun vil sy nogle ting.. Så kan jeg jo bare finde det stof som jeg helst vil have :) Dét er smart :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

så må jeg vist hellere få tilføjet lidt!

har jo været på indkøb både i går og i dag!!! 00000858.gif

i går efter kønsscanning (som foregik i Kolding storcenter) fik jeg endelig lov til at shoppe! vi var i "Lurifax" der var 4stk. langærmede bodyér til 120kr. + to natdragter til 100kr!

derefter gik vi i "Name it" og der var en masse lækkert tøj.... men til den forkerte årstid! :(

så gik vi i H&M der fandt jeg de sødeste kjolesæt! den ene er råhvid strik med lange ærmer, en orange stribe og en sjøjfe på, med orange leggins til!

den anden er orange kjole med snyde knapper foran også i strik og uden ærmer, + to par hvide bukser med fusser i a1221.gif

i dag var jeg så i "Jane & co" for at bruge mit gavekort på 200kr.... de have 4stk.tøj for 100kr! jeg jeg fik 8 stykker med hjem, både bluser og bukser og en enkelt frotté jakke! ;)

Derefter gik turen i "Babysam" hvor jeg havde et gavekort på 500kr til. de holdt forårsbazar med 70% på en masse babytøj! så der fik jeg også handlet en masse! bl.a. en kjole i cowboystof og en brun kjole der er tænkt til jul måske? + 2 bodyér i uld (mørkegrå med lilla kantbånd) + bluser og bukser i alt for 547kr så jeg er godt tilfreds!

og så har vi jo fået vores fine BRIO barnevogn hjem og stå! 00000858.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig masse prinsesse-tøj SaraLE, og tillykke med barnevognen.. Det må være lidt stort at få den hjem og gå og kigge på den, kriller det ikke lidt ekstra i mavsen?? :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig masse prinsesse-tøj SaraLE, og tillykke med barnevognen.. Det må være lidt stort at få den hjem og gå og kigge på den, kriller det ikke lidt ekstra i mavsen?? :loveshower

det er superlækkert at man kan gå og kigge lidt på vognen! whistling.gif den står pt. i spisestuen, men skal flyttes ovenpå i næste uge, da jeg skal arbejde ;)

i morgen drøner jeg så lige et smut op til min kusine der har tvillingepiger på 8mdr. hun har en masse jeg må købe og noget jeg må få! så det er slet ikke dårligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt tøj på Esl lagersalg.. Og en strikdragt i H&M

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt to bodystockings.. Og har fået en djævle hue, to par små strømper og et par luffehandsker af min mor og far, som min mor har strikket :) Så fine!!

Vi var også ude og kigge på loppeting og fandt så en old school højstol, ligesom vi begge selv har brugt som barn, til 125kr men vi fik den for 100kr - den købte mine forældre også til :)

Nu skal den bare lige slibes lidt til og lakeres op igen nogen steder.. Den er så fin og lige den vi var på jagt efter :) Vi er selv ret retro indrettet i vores hjem ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER