abcblomst

invitation til rund fødselsdag

19 indlæg i dette emne

Vi blev for over en måned siden inviteret til rund fødselsdag, hos min mands bror og min mand sørgede for at få fri, så vi kunne sige ja tak til at deltage. I går fik vi så et brev fra min svoger og hans kone ang fødselsdagen, som skal holdes om 2 uger. De har inviteret så mange at der ikke er plads i deres hus og de spørger om vi derfor ikke kan vente med at komme til efter frokost og bare være med til middagen. (Invitationen lød på både frokost og middag). Det blev min mand ret sur over og nu vil han slet ikke have at vi tager med til festen. Jeg selv synes nu også det er lidt underligt først at blive inviteret og derefter kun halvt inviteret. Hvordan ville i reagere?

Del dette indlæg

<_< Jeg ville ski egentligt også blive halv tvær....

Kan godt forstå din mand er sur... Man inviterer ski da ikke så mange at der ikke er plads til dem.. så finder man da på noget!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil bare sige ja selvfølge, men jeg tager det heller ikke så nært med de der fødselsdagsfester, men tænker også, at det bliver sjovere om aftnen, hvor jeg går ud fra at de unge kommer...

Jeg troede lige det var en invitation til Martins fødselsdag (martin martin)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville blive sur <_<

Om jeg stadig villle komme til festen vil komme helt an på hvordan vedkommende tacklede det når jeg nævnte jeg var skuffet- kunne jeg se på personen at han/hun virkelig var ked af det ville jeg nok komme senere, men hvis jeg bare ville få et svar som f.eks "Ja det var ikke så smart, men sådan kan det jo gå" - så havde de ikke set skyggen af mig :blush

Men nu spørger jeg måske lidt dumt, hvorfor er der mere plads efter frokost hvis invitationerne lyder på frokost og middag? :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror nok jeg ville se rimeligt "paf" ud i hovedet og jeg har ingen idé om hvordan jeg ville reagere.

Hvis det var mandens familie, som i vores tilfælde, ikke lægger så mange følelser i tingene, som jeg gør - så ville jeg jo vide at de havde det sådan og sige "ok" - men hvis det var min egen familie ville jeg være langt mere nærtagende og såret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg kan godt forstå din mand, synes også det er meget underligt.. Hvorfor er det man ikke undersøger først om folk kan være der, inden man sender indbydelser ud <_< <_<

Jeg ville nok tage med alligevel over middag, men det skulle mest være for husfredens skyld :unsure :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg ville nok også tage afsted.. men synes nu alligevel man sagtens kan tillade sig at blive væk..

Forstå ikke hvorfor folk ikke tænker inden man invitere.. vi skal selv til dåb her i december og de har inviteret næsten 70 og først tænk over nu at de jo egentlig ikk har råd, så nu bliver der bare næsten ingen mad..

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg ville nok også tage afsted.. men synes nu alligevel man sagtens kan tillade sig at blive væk..

Forstå ikke hvorfor folk ikke tænker inden man invitere.. vi skal selv til dåb her i december og de har inviteret næsten 70 og først tænk over nu at de jo egentlig ikk har råd, så nu bliver der bare næsten ingen mad..

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke tænker på sådan noget inden man inviterer.. Ville selv bare blive SÅ pinligt berørt over det :rolleyes :rolleyes

( Der kan jo selvfølgelig være kommet en kæmpe uforsugelig regning til )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke tænker på sådan noget inden man inviterer.. Ville selv bare blive SÅ pinligt berørt over det :rolleyes :rolleyes

( Der kan jo selvfølgelig være kommet en kæmpe uforsugelig regning til )

Det er det ikke her.. det er to mennesker der tænker med :numse hver gang..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville bare sige go' fest!

Ja sådan er jeg, jeg blir nemlig hurtigt fornærmet ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan ligesom se, at jeg er en af de eneste, som ikke bliver lidt fornærmet. Mine tanke er hvor stor fødselsdag handler dette om? er det en rund fødselsdag? og så synes jeg, at i skal snakke med dem som holder det, for når din mand har taget fri for netop at kunne komme, så synes jeg også det er lidt unfair, at melde sådan ud efterfølgende. Men de har nok ikke lige set det fra jeres side af...

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan ligesom se, at jeg er en af de eneste, som ikke bliver lidt fornærmet. Mine tanke er hvor stor fødselsdag handler dette om? er det en rund fødselsdag? og så synes jeg, at i skal snakke med dem som holder det, for når din mand har taget fri for netop at kunne komme, så synes jeg også det er lidt unfair, at melde sådan ud efterfølgende. Men de har nok ikke lige set det fra jeres side af...

altså jeg var delvis enig med dig. Men det er fordi jeg ikke ville vente andet af svigerfam.

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså jeg var delvis enig med dig. Men det er fordi jeg ikke ville vente andet af svigerfam.

tror måske at det er derfor, at jeg har det på den måde, fordi jeg netop heller ikke ville forvente andet

Del dette indlæg

Annonce ♥

tror måske at det er derfor, at jeg har det på den måde, fordi jeg netop heller ikke ville forvente andet

Ja, men jeg har da prøvet at være skuffet nogle gange over den lemfeldige facon. Men så giver man op. Og vigtigst af alt fandt jeg ud af at de så havde andre værdier, som vi måske manglede i vores familie :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror min reaktion ville afhænge helt af hvordan det blev formuleret. Synes et brev lyder temmelig konfliktsky-agtigt!

Var jeg blevet ringet op, og havde fået en undskyldning og god forklaring, så var jeg med glæde taget afsted om aftenen, og havde nydt eftermiddagen med min mand i ro og mag. Det sker jo trods alt ikke så tit at man har en hel eftermiddag uden planer :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tror også jeg ville blive en kende skuffet og måske lidt tøsefornærmet. Det der ville irritere MIG mest ville være at jeg jo havde taget fri fra arbejde og brugt afspadsering eller en ferie dag på "ingenting".

Kan middelbart heller ikke forstå hvordan man kan invitere men masse mennesker og så først bagefter finde ud af at der ikke er plads nok. Hmmm

Nå det var bare min lille mening

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville blive pænt skuffet og slet ikke komme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå din mand, ville nok reagere på sammen måde, det virker da lidt som om- ud fra hvad jeg læser at i ikke er "vigtige" gæster og kan derfor godt blive slettet fra dele af festen- det syntes jeg ikke er ok

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville bare sige go' fest!

Ja sådan er jeg, jeg blir nemlig hurtigt fornærmet ^_^

Må hoppe med på denne her <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER