Oprettet December 2, 2010 nogen har pillet ved min signatur, og prøv lige at se den.... Hvem er synderen? Martin? ej det er sku humor :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 nogen har pillet ved min signatur, og prøv lige at se den.... Hvem er synderen? Martin? ej det er sku humor :lolhit :lolhit :lolhit den er pæn :balloon tror du har lavet den selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 :lolhit :lolhit Ja den er godt nok flot :D Hvad skal den her gøre godt for :numse :lol :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 den er pæn :balloon tror du har lavet den selv nu ligger det på grænsen til mobning... :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 :lolhit :lolhit Ja den er godt nok flot :D Hvad skal den her gøre godt for :numse :lol :ba det må du spørge Martin om. Men tror måske det er fordi, vi skal til :7: hos Martin og Ki d. 8 januar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 det må du spørge Martin om. Men tror måske det er fordi, vi skal til :7: hos Martin og Ki d. 8 januar Nåe ja- det er da sikkert derfor ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Åhh sej signatur... Sådan en vil jeg også ønske jeg havde :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Åhh sej signatur... Sådan en vil jeg også ønske jeg havde :loveshower :loveshower jeg er sikker på, at du bare kan spørge Martin om han vil lave sådan en til dig også :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 HAHA han har såå megen humor ;) Men så har du da os vundet noget søde Gitte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Andre end lillebitteminimig og undertegnet som har fået ny og underholdende signatur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 HAHA han har såå megen humor ;) Men så har du da os vundet noget søde Gitte ;) jaaaah endelig får jeg lov til at vinde. Jeg plejer at have held i kærlighed og ikke i spil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 jaaaah endelig får jeg lov til at vinde. Jeg plejer at have held i kærlighed og ikke i spil Hehe godt du er glad :jul12: Jeg har os held i kærlighed... MIIIIN Henrik :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Hehe godt du er glad :jul12: Jeg har os held i kærlighed... MIIIIN Henrik :wub Jaaaah de der Henrik´er er skisme noget særligt... :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Jaaaah de der Henrik´er er skisme noget særligt... :loveshower :loveshower MEGET.. efter (snart) 8 år med mig... og vi har været igennem behandings helvedet de 5 af dem.. Han er heeeelt sikkert noget specielt :loveyou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 JEg har oss fet nyt signatur - og tydeligvis oss nyt brugernavn .. LillebitteminiMØG ??!!!? Okay MArtin - GAME ON !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 hehe så kan du lære det Gitte :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 edet er jo bare gammel smølf, som er på spil. Men han kan bare vente sig til vi kommer til fest hos ham d. 15 januar.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 nogen har pillet ved min signatur, og prøv lige at se den.... Hvem er synderen? Martin? ej det er sku humor :lolhit :lolhit :lolhit Pas på du ikke ender med en profil sletning, når Hr. Gammelsmølf roder rundt i signaturerne :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :lolhit Pas på du ikke ender med en profil sletning, når Hr. Gammelsmølf roder rundt i signaturerne :lolhit :lolhit han kan bare lige prøve på at slette mig.... så opretter jeg flere profiler og spammer forummet helt vildt - mere end jeg gør i forvejen.... :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :lolhit han kan bare lige prøve på at slette mig.... så opretter jeg flere profiler og spammer forummet helt vildt - mere end jeg gør i forvejen.... :lolhit Skulle man kommentere den eller bare lade dig blive i troen om det kan lade sig gøre at være mere aktiv :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Skulle man kommentere den eller bare lade dig blive i troen om det kan lade sig gøre at være mere aktiv :P hov hov nu ligger det på grænsen til mobning :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Skulle man kommentere den eller bare lade dig blive i troen om det kan lade sig gøre at være mere aktiv :P Jeg kan heller ikke se, hvordan Vanni kan være mere aktiv herinde :D Men selvfølgelig med flere vinduer af BK åben, så kan hun kigge i flere tråde på en gang :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 hov hov nu ligger det på grænsen til mobning :P :whistling :whistling kender jeg intet til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :haha :haha :haha hvor er det godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites