Guest Dahlia

BigBrother

12 indlæg i dette emne

Jeg ser det og hvor er det vildt med 4 nominerede! :o

Stemmer du og på hvilke?

Jeg stemmer ikke, da jeg syntes det er lidt dyrt og fordi jeg ikke har en "yndlings deltager" endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ser det ikke sådan fast, og jeg vil ikke bruge penge på at stemme på nogle af deltagerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STemmer ikke - synes også det er for dyrt.

Udover det, vil jeg hellere stemme på den jeg synes skulle ud..

Synes det er Amanda der skal ud.. Mads skal i hvert fald blive, da hans udfordring jo mislykkedes pga en anden; så synes ikke det er fair hvis han ryger.

Line synes jeg heller ikke skal ryge; Hende kan jeg godt lide.. En Medina klon hehe :D

Henrik er jeg lidt ligeglad med, men kan bedre lide ham end jeg kan lide Amanda!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STemmer ikke - synes også det er for dyrt.

Udover det, vil jeg hellere stemme på den jeg synes skulle ud..

Synes det er Amanda der skal ud.. Mads skal i hvert fald blive, da hans udfordring jo mislykkedes pga en anden; så synes ikke det er fair hvis han ryger.

Line synes jeg heller ikke skal ryge; Hende kan jeg godt lide.. En Medina klon hehe :D

Henrik er jeg lidt ligeglad med, men kan bedre lide ham end jeg kan lide Amanda!

Det er nøjagtigt det samme jeg tænker! :D

Haha, hvor sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det ville være meget bedre hvis man kunne stemme på den man ville have ud ;)

Så ville Amanda have min stemme, jeg synes hun er møg irriterende, synes det er for grotesk hun sidder og taler ned om Line fordi hun siger Nej når hun selv gør...

Synes de andre fortjener at blive, Henrik og Lines udfordring er så unfair og grænseoverskridende at det er uretfærdigt hvis de ryger og Mads er jo trukket ned i lorten af Amanda, så unfair som noget kan være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad for nogle udfordringer har de fået??? jeg så amanda og mads var sat sammen i en dragt, men hvad er der ellers kommet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad for nogle udfordringer har de fået??? jeg så amanda og mads var sat sammen i en dragt, men hvad er der ellers kommet???

Umar skulle beslutte om kaninerne skulle være ude eller inde i buret.

Line og Henrik blev spurgt om Se&Hør pige/mand. Nexus blev spurgt om han ville høre Nik og Jay og Patricia og.. Ham bøssen skulle ha' støddragter på og hende moderen skulle være praktisk gris i et døgn. Kaninerne skulle være kaniner i et bur i to døgn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske de andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STemmer ikke - synes også det er for dyrt.

Udover det, vil jeg hellere stemme på den jeg synes skulle ud..

Synes det er Amanda der skal ud.. Mads skal i hvert fald blive, da hans udfordring jo mislykkedes pga en anden; så synes ikke det er fair hvis han ryger.

Line synes jeg heller ikke skal ryge; Hende kan jeg godt lide.. En Medina klon hehe :D

Henrik er jeg lidt ligeglad med, men kan bedre lide ham end jeg kan lide Amanda!

Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske de andre...

Der har ikke været andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det ikke. Har ikke lige helt fanget det underholdende i konceptet. Ser heller ikke paradise hotel eller robinson

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set det nogen gange men vil ikke stemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER