Besvaret February 17, 2012 Barenaked Ladies - Break your heart så? ;) Close enough ;) Den er godtaget selvom den hedder "Didnt mean to break your heart" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Close enough ;) Den er godtaget selvom den hedder "Didnt mean to break your heart" :) Fedt fedt fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Are you familiar with the birds and the trees in the forest. Do you understand all the hearts that banks here and there Can you smile to a deer and flute for a cataract then you have found something that is much worth. A robin! a dragonfly! A lead forget-me! A fir tree! A wagtail! They loves you! Are you familiar with the birds and the trees in the forest. So do you found into what makes life most worth. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Are you familiar with the birds and the trees in the forest. Do you understand all the hearts that banks here and there Can you smile to a deer and flute for a cataract then you have found something that is much worth. A robin! a dragonfly! A lead forget-me! A fir tree! A wagtail! They loves you! Are you familiar with the birds and the trees in the forest. So do you found into what makes life most worth. Er du dus med himlens fugle af Poul Reichardt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Are you familiar with the birds and the trees in the forest. Do you understand all the hearts that banks here and there Can you smile to a deer and flute for a cataract then you have found something that is much worth. A robin! a dragonfly! A lead forget-me! A fir tree! A wagtail! They loves you! Are you familiar with the birds and the trees in the forest. So do you found into what makes life most worth. Ha ha fedt sangvalg :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Ha ha fedt sangvalg :super Æv, troede lige det var Thalia der havde svaret :(:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Æv, troede lige det var Thalia der havde svaret :(:) Sorry ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Sorry ;) hel okay - man bliver bare lettere utålmodig, når det (forhåbenlig) snart er ens tur! :D Og kom til at tænke - De Nattergale har vel egentlig også lavet en version... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Er du dus med himlens fugle af Poul Reichardt? Helt rigtigt.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Ha ha fedt sangvalg :super Kom bare til at tænke på den, da jeg skulle vælge sang. Elsker at slappe af til den sang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 hel okay - man bliver bare lettere utålmodig, når det (forhåbenlig) snart er ens tur! :D Og kom til at tænke - De Nattergale har vel egentlig også lavet en version... Helt forståeligt :) Nu er det endelig din tur :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Kom bare til at tænke på den, da jeg skulle vælge sang. Elsker at slappe af til den sang ;) Den er også god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Sleep now, sleep it all away Sleep now, then it all goes away you stand to warnings and fear it just doesn't work to turn off your cellphone your blood cellphone sleep for satan man sleep for satan man ... ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Sleep now, sleep it all away Sleep now, then it all goes away you stand to warnings and fear it just doesn't work to turn off your cellphone your blood cellphone sleep for satan man sleep for satan man ... ... Nephew -sov for satan mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Nephew -sov for satan mand Nemmerlig!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 And I only feel a longing in my chest. Come and take me into you. Come and give me all your comfort. Give me your dreams Give me just one Give me a little of live Give me something to think about before its to late Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 And I only feel a longing in my chest. Come and take me into you. Come and give me all your comfort. Give me your dreams Give me just one Give me a little of live Give me something to think about before its to late Ray dee ohh - giv mig dine drømme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ray dee ohh - giv mig dine drømme Ikke helt rigtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Efterår af Ray De Ohh? Nemlig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Han kom til byen som en midvinter storm Han red gennem marker, så smuk og stærk Hans øjne var hans værktøj, og hans smil var hans pistol Men alt, hvad han var kommet for, var for at have noget sjov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Cotton eye joe af rednex Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Cotton eye joe af rednex Jeps :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Vågnede i London i går Fandt mig selv i byen nær Piccadilly Ved ikke hvordan jeg endte her Jeg har nogle billeder på min mobil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Det er One Republic med - åhh hedder den The Good Life? Del dette indlæg Link to post Share on other sites