Besvaret February 9, 2012 Okay, ud fra bogstaverne tænker jeg at sangen må hedde "I want to be as high as the moon"? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Nå du kom først, Dalia. :) Jeg tror aldrig jeg har hørt om den sang før :P Skal vi ikke holde os til engelsk/danske (eller også meget meget mainstream sange a la Boten Anna, hvis vi skal ud i andre sprog)? Ellers er jeg i hvert fald lidt lost, kan jeg mærke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Quisiera ser tan alto (como la luna)? kender den ikke så ved ikke om det er rigtigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 I want to be as high as the moon :yiepie Lige præcis - og på spansk: Quisiera ser tan alta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Quisiera ser tan alto (como la luna)? kender den ikke så ved ikke om det er rigtigt! Præcis. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Den tager Dahlia - jeg har jo "prøvet" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 :yiepie Lige præcis - og på spansk: Quisiera ser tan alta Jeg syntrs næsten Majs skal ha' lov, da hun kom med den spanske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Haha!! :D to sjæle -en tanke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Hvis du laver en så gætter jeg den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Waking up in the night waking from a dream I miss talking to you holding you Its been raining on my window dripping on my cheek Oh I would do everything from the start ana from the start again. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Vågner i natten. Do dó and the dodos Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Vågner i natten. Do dó and the dodos Korrekt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Uh, sjov leg :D Håber jeg kan nå at fange den på et tidspunkt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Korrekt! :) Hov så er det jo mig :) Hver dag kæmper jeg en krig mod spejlet Jeg kan ikke klare personen der stirrer tilbage på mig Jeg er til fare for mig selv Lad mig ikke få mig Jeg er min egen værste fjende Det er dårligt når du generer dig selv Så irriterende Vil ikke være min ven mere Jeg vil være en anden Gæt løs :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Hov så er det jo mig :) Hver dag kæmper jeg en krig mod spejlet Jeg kan ikke klare personen der stirrer tilbage på mig Jeg er til fare for mig selv Lad mig ikke få mig Jeg er min egen værste fjende Det er dårligt når du generer dig selv Så irriterende Vil ikke være min ven mere Jeg vil være en anden Gæt løs :balloons Pink dont let me get me Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Pink dont let me get me Yes! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Sorg gemmer sig under vandet. Sorg er min eneste ven. Sorg står bag døråbningen og sorg har brug for en hjælpende hånd. Pige i en glaskasse klædt i hvidt. Glad nok til begå selvmord. Hun sagde at sølv er beregnet til at brænde forevigt. - forevigt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Sorg gemmer sig under vandet. Sorg er min eneste ven. Sorg står bag døråbningen og sorg har brug for en hjælpende hånd. Pige i en glaskasse klædt i hvidt. Glad nok til begå selvmord. Hun sagde at sølv er beregnet til at brænde forevigt. - forevigt. :) Dizzy Mizz Lizzy Silverflame? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Dizzy Mizz Lizzy Silverflame? Øv, den kunne jeg også! Får hel lyst til at høre den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Dizzy Mizz Lizzy Silverflame? Det er det det er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Kan du høre ekkoet Fod trin nede i gangen Altid så ensom Når de går væk Manden i spejlet Ser træt ud og slidt Endnu en deja vu dag Når dit hjerte er i stykker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Kan du høre ekkoet Fod trin nede i gangen Altid så ensom Når de går væk Manden i spejlet Ser træt ud og slidt Endnu en deja vu dag Når dit hjerte er i stykker [/quote Julie bertelsen every little part of me Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Kan du høre ekkoet Fod trin nede i gangen Altid så ensom Når de går væk Manden i spejlet Ser træt ud og slidt Endnu en deja vu dag Når dit hjerte er i stykker Julie bertelsen every little part of me Yes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Når jeg er alene drøm i horisonten Og ord svigter, du ved, at der ikke er lys i et rum, hvor solen, Hvis du ikke er her hos mig, med mig. På vinduerne Vis alle mit hjerte du har adgang, vedlægge inden i mig det lys, du stødt på vejen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Når jeg er alene drøm i horisonten Og ord svigter, du ved, at der ikke er lys i et rum, hvor solen, Hvis du ikke er her hos mig, med mig. På vinduerne Vis alle mit hjerte du har adgang, vedlægge inden i mig det lys, du stødt på vejen. slet ingen bud??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites