My-Moren

Økologisk mælk

7 indlæg i dette emne

Okay... Her gik jeg og troede jeg havde ret godt styr på, hvad man må proppe i munden og ikke må... Men så finder jeg her til aften ud af at Økologisk mælk er uhomogeniseret... Måske er det for nogen af jer en no brainer ;) Men selvom jeg er lettere kritisk i mine indkøb af madvarer, så er jeg ikke lige gået op i homogenisering eller ej før :)

Det er ikke sådan at jeg har hældt det ned, drikker et glas i ny og næ og har læst mig til at det er okay i små mængder...

Men får det jo helt skidt!!!

Hvad er jeres erfaringer? Hvad gør i??? :)

Del dette indlæg

Jeg har aldrig hørt om at uhomogeniseret mælk skulle være et problem :blink (Upasteruiseret er en anden snak derimod, det ville jeg ikke drikke :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig hørt om at uhomogeniseret mælk skulle være et problem :blink (Upasteruiseret er en anden snak derimod, det ville jeg ikke drikke :))

Pyyyyyh! Tak :) Men det eneste upasteruiseret mælk der findes i DK er vel hvis man gå direkte til koen!?! ;)

Er bare sikker på, at jeg har fået at vide at man som gravid ikke må indtage uhomogeniseret mejeriprodukter..

Men tak Barbamama :) Jeg drikker videre af min økologiske mælk ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhomogeniseret betyder bare at fedtet ikke er smadret, så mælken er blevet til en homogen masse. Altså, at du skal ryste kartonen inden brug. Ingen fare der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhomogeniseret betyder bare at fedtet ikke er smadret, så mælken er blevet til en homogen masse. Altså, at du skal ryste kartonen inden brug. Ingen fare der :)

Tjek ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER