Oprettet February 9, 2012 Kan se der ikke er andre der har lavet sådan en tråd, så det vil jeg da lige gøre :) Håber der er flere der vil være med :) Gravid: :gravid Mens: :klap Negativ test, men ingen mens: :prik Mandag d. 13. februar Tirsdag d. 14. februar Amina :gravid Onsdag d. 15. februar Torsdag d. 16. februar Fredag d. 17. februar Mettemor :gravid Lørdag d. 18. februar FruHøjlund :prik Søndag d. 19. februar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Jaaah endelig en der vil oprette en tråd. :P Jeg har oprettet testtråde, mine sidste 2 testuger, og det er ikke gået så godt for mig, så har ventet læææænge på at nogen oprettede en. ;) Håber det bringer mig held ikke at have oprettet en, og dig held, at du oprettede den. :bd Jeg vil gerne på til fredag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Så er du også kommet på :) Håber det bringer held for os begge :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Jeg vil gerne til på ......... hmm, tirsdag. så har jeg lige givet det 2 dage efter (IKKE)forventet mens :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Jeg vil gerne til på ......... hmm, tirsdag. så har jeg lige givet det 2 dage efter (IKKE)forventet mens :) Så er du også kommet på :) Håber at mens ikke viser sig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 :goodluck til dig også. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Skynder mig at sætte en :gravid på til dig! :D Og endnu engang KÆMPE TILLYKKE!! :glad :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Det tegner jo godt indtil videre for vores testhold :D Håber at vi 2 andre kan følges trop om nogle dage :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2012 Jeg er :gravid Wuuhhuuuu stort, stort tillykke. :loveshower :balloon :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Jeg har testet idag, og står med 2 positive Clearblue tests!! :loveshower :loveshower :loveshower Fatter det slet ikke. :unsure Nu skal den bare blive siddende. :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Tillykke igen! Det er bare så skønt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Tak for tillykke, og tillykke til dig også Mette. Håber den er der for dig også søde FruHøjlund :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Tak for tillykke, og tillykke til dig også Mette. Håber den er der for dig også søde FruHøjlund :bd Tak :kram Synes der er lang tid til lørdag lige nu, selvom det kun er 2 dage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Forstår dig fuldt ud. Men prøv at bruge tiden på noget andet interessant? Har du ikke nogen ting du mangler at få gjort? Læse en bog, ordne noget? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Nej har "desværre" vinterferie, så har ikke det store at lave mens manden er på arbejde, men skal jo heldigvis efterhånden kun have i morgen til at gå, så er det jo lørdag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Ja, det er rigtig nok. Så må du væbne dig med tålmodighed hehe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Ja, der er vist ikke andet for :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Wow, god statistik her. Stort tillykke til jer begge :loveshower Og held og lykke til FruHøjlund :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Kunne ikke dy mig længere og testede altså her til morgen, men den var negativ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Som skrevet i din tråd, så er det bare noget ØV! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Ja det er noget rigtig øv. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites