melon

Idag er det 3 år siden

24 indlæg i dette emne

Idag er det 3 år siden jeg fik det første af 18 hjertestop hen over 3 dage.

Nu sidder jeg her ved computeren praktisk taget uden mén. Det er faktisk dejligt.

Men er faktisk også lidt ked af at der ikke er nogen der har husket dagen.

Kunne vildt godt have tænkt mig at min mor lige havde ringet for at høre hvordan min dag er gået, meeen det er ikke sket. ØV

Nå ikke mere tuderi.

Jeg er i live og har tre dejligt børn jeg får lov til at være mor for i mange år endnu, så....

Glædelig 2. December til jer alle sammen...

Og tak til dig der gad læse min lille indlæg

Del dette indlæg

hold da op sikke en oplevelse...

hvordan har du så haft det idag? og hvad skete der den dag for 3 år siden?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt der ikke skete noget. Jeg har også lidt hjerteproblemer med der er heldigvis ikke sket noget endnu. :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor må det bare have været en rigtig grim oplevelse for dig. :kram2 :kram2 hvad var der galt ??

Jeg var selv ude for noget rigtigt grimt i 2002, og min mor spørger stadig til mig omkring års dagen for det :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en voldsom forskrækkelse :( :(

Dejligt at hører du har det godt igen, trods alt.. Men det er rigtigt, det ville være dejligt hvis nogle huskede den dag, du foraltid selv vil huske..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op :o Føj en "oplevelse" :o Godt du sidder her i dag, i live, og kan være mor for dine børn :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op for en oplevelse... og tænk at få lov at overleve det.....

glædelig 2. december til dig også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha sikke et mareridt :( men dejligt du er her den dag idag :kram for dig og ikke mindst for din familie :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske dagen er så speciel og følelsesladet for din mor, så hun bevidst eller ubevidst har valgt at gemme datoen langt væk i hukommelsen?

Men i hvert fald så er det vigtigste jo, at du er her i dag - og ikke desto mindre, at du er her uden mén.

Kan huske du skrev i den tråd med mirakler, at du betragter dét, at du overlevede som et mirakel, og det har du helt ret i.

Tillykke med din specielle årsdag i dag, man kan vel sige at den repræsenterer 1. dag i dit 2. liv :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt du er her idag - og dejlig 2. december til dig! :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en oplevelse :o :kram Hvad skete der den gang??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er glad for du stadig er her

Kan det tænkes at din mor udemærket er klar over hvilken dag det er i dag.. Men ikke vil sige noget til dig?? Måske tænker hun at du kun vil glemme den frygtelige dag og holder din sorg, glæde og frygt inde i sig selv.

Sorg over hun nær havde mistet dig

Glæde over du stadig er her

Og frygt for at det måske kan ske igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh det lyder som en voldsom oplevelse. Kan godt forstå at du er skuffet over at din mor ikke har ringet. Jeg håber at hun ringer til dig i aften :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved I hvad piger, jeg har slet ikke tænkt på den vinkel med min mor. Jeg er sikker på at det er det der er sket.

Historien kort:

Jeg faldt om hjemme lørdag den 2. december 2007 om morgenen , jeg er ved at gøre mig klar til at gå på arbejde. Min mand hører mig fordi jeg jo larmer.

Jeg er ved bevidsthed , men heldigvis ringer han 112. Min mor kører med mig ind på modtagelsen og her ligger jeg til observation, mens hun sidder ved min side får jeg det første hjertestop og havde hun ikke været der var jeg måske ikke i live idag. Jeg lå jo ikke med nogen overvågning da ingen havde mistænkt et hjerteanfald, men "bare" en besvimelse eller lign. Jeg bliver genoplivet og får lidt senere endnu et hjertestop. Derfra køler de mig ned og overfører mig til Riget. På vej i ambulancen til riget må de genoplive mig endnu 4 gange.

Jeg er nedkølet i 2 dage og også her stopper hjertetmange gange i opvarmningsfasen.

Intet af dette kan jeg huske. Jeg husker intet før den 13.12, da var der lucia optog på Riget.

Jeg har fået indopereret en ICD, og aldrig fået en fast diagnose. Jeg er stadig under udredning på Riget.

De mener jeg har den fejl der heddet TDP Torsade de Points , men er ikke sikre. Måske var det er betændelse i hjertet fra en banal influenza der trickede det.

Jeg skal nu tage medicin resten af livet.

Jeg blev stødt for 3 uger siden og igen ugen efter fordi jeg fik hjerte flimmer hjemme og heldigvis her jeg jo så min ICD der redder mig.

Tak for alle jeres hilsner og de tanker I har sat igang omkring min mor, det hjalp rigtig meget.

Ki: Jeg tænkte nemlig selv på at jeg nu er på år 3 i mit nye liv.....

Kan I have en dejlig dag, nu vil jeg tage på arbejde og jule med mine dejlige beboere....

Kærlig Hilsen Pia

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha :kram Tror helt bestemt at din mor har forsøgt at skubbe det væk i tankerne :( Det har jo også været hårdt for hende, at se sin lille pige ligge der med hjertestop.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha sikke en oplevelse du og din familie har gået igennem...

:kram2

Dejligt du overlevede det.. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

SIkke en oplevelse for hele din familie.

Dejligt at du er her endnu og får lov til at få mange år med dine unger.

Kram

Rikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Det sætter ligesom tingene i perspektiv. Håber det bedste for dig og dit hjerte :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt huske da du skrev om det første gang :(

:kram2 :kram2

Ønsker dig alt det bedste :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen tak fordi du vil dele din historie med os :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke dog meget du har været igennem :kiss

Men hvor må det være dejligt at være helt uden men idag, Det er jo desværre ikke alle der er så heldige :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en voldsom oplevelse, kan godt forstå dagen er noget specielt for dig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

min veninde skrev til mig på facebook forleden. Tillykke med livs-dagen, sikken et fantastisk ord, det tager jeg til mig for fremtiden skal 2. december fejres som min Livs-dag

God weekend til jer allesammen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er da et fantastisk ord, en god måde at beskrive 2. december for dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER