Oprettet February 9, 2012 Nå, men nu er det vist tid til, at jeg får oprettet en "vil gerne være gravid" tråd. :glad Lærke bliver jo 2 til sommer, og vi vil gerne, at der ikke er alt for længe imellem de to søskende. :kuller Så jeg er stoppet med p-pillerne nu, og så må vi se hvornår der sker noget. Sidst gik der jo kun 3-4 måneder før Lærke var lagt i støbeskeen, så håber det kommer til at gå så nemt igen.:) Jeg glæder mig til at skulle være mere aktiv herinde. Der er jo så mange søde herinde, så håber i hepper med! :7: Bye the way - det er ikke officiel, så ikke et ord uden for Babyklar! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Jeg hepper gerne med :) :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 nææh tillykke med baby projektet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Tillykke med projektet, bliver spændende at se hvornår der sker noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Jeg hepper også med :loveshower Håber det lykkedes nemt for jer, så lille Lærke kan blive storesøster :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Næææ vil glæde mig til at følge jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Yay - jeg hepper også med :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Hepper HELT sikkert med!! :balloons :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Næææij velkommen herind :) Hvor dejligt.. Håber det kommer til at gå hurtigt :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Tusinde tak for velkomsten her i gruppe, det er såååå dejlig at nogle vil heppe sammen med mig! Og så glemte jeg selvfølgelig helt i farten, at det ikke som sådan er officielt, så jer der kender mig irl bedes huske, ikke at snakke højt om det! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Jeg synes lige i skal se vores første solstråle. Lille lækre Lærke blev født den 21/6 - 2010 kl 17.29 ved akut kejsersnit, da min krop slet ikke kunne arbejde med veerne. Hun er nem men viljefast, og så er hun måske en anelse hidsig (gad vide hvor hun har det fra..?) Anyway, her er hun: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Hepper alt hvad jeg kan :glad Og hvor er Lærke bare skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Hvor ser hun bare dejlig ud :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Hep hep :glad :glad hvor er hun søøød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Nææææææææææææææ se det er helt gået min næse forbi, tillykke søde, håber snart det lykkedes jer at få endnu en lille guldklump Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Tak for kommentarerne om Lærke. Vi synes også hun er helt vildt skøn! Til dig Lauritzen: det er heller ikke fordi jeg har skilter med det og gør det heller ikke. ;) så husk: shhhh andre steder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Held og lykke med projektet... Hvor er hun bare skøn.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Så går der nok lige omkring 14 dage, før vi gør første forsøg! :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites