Tina80

smerter i maven når lægen trykker!

6 indlæg i dette emne

Jeg var på sygehuset i går pga jeg havde fået blodprop i benet.

I den anledning trykkede hun mig også i maven, og det gjorde altså pænt ondt mange steder.

Hun spurgte mig hvad det var kommet af.

Og jeg svarede at det vidste jeg da ikke, det var vel pga graviditeten

Men NEJ det kunne overhoved ikke passe sagde lægen. Hun havde før arbejdet mange år på gyn. Og det var ikke normalt at have ondt så tidlig.

Nå tak for kaffe- hvad så...

Hun ringede til gyn. afdeling, men de ville ikke scanne mig når jeg ikke var længere henne samt at jeg allerede haVde en scannings aftale med min egen gyn på fredag.

Og så måtte jeg få min gyn til at henvise mig til gyn. Afd. Hvis det var nødvendigt.

Så nu er jeg da hundeangst for hvad der kan være galt!!

Nogen der har nogle bud?

Del dette indlæg

Jeg er jo ikke læge, så tør SLET ikke sige om det er et realistisk bud, men i starter af min graviditet var jeg ved vagtlægen med mavesmerter, og det gjorde NAS når lægen trykkede de rigtige steder... Hun mistænkte at det var et galdestensanfald. Og jeg synes faktisk efterhånden at have hørt om en del, der døjer med galdesten, når de bliver gravide :unsure Så det ville være mit bedste bud. Men om der er andre bud der er meget mere sandsynlige, det tør jeg overhovedet ikke sige. Kan du ikke ringe til lægen og spørge hvad hun tænker?

Og god bedring med mavesmerterne (og ikke mindst blodproppen! :o)! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde ondt, da jeg blev scannet i uge 7 - altså, når hun trykkede med scanneren gjorde det ondt.. Det samme ved 10 uger.. og NF. Og kønsscanning i uge 16.. Og i dag til MD ;)

Tror simpelthen "bare" der er nogen som bliver mere følsomme, når de er gravide.. Til NF gjorde det DIREKTE ondt at blive scannet!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er jo ikke læge, så tør SLET ikke sige om det er et realistisk bud, men i starter af min graviditet var jeg ved vagtlægen med mavesmerter, og det gjorde NAS når lægen trykkede de rigtige steder... Hun mistænkte at det var et galdestensanfald. Og jeg synes faktisk efterhånden at have hørt om en del, der døjer med galdesten, når de bliver gravide :unsure Så det ville være mit bedste bud. Men om der er andre bud der er meget mere sandsynlige, det tør jeg overhovedet ikke sige. Kan du ikke ringe til lægen og spørge hvad hun tænker?

Og god bedring med mavesmerterne (og ikke mindstt blodproppen! :o)! :kram

Tak for krammer og dit bud. Kan min gyn se om det er galdestensanfald?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Galdestensanfald stopper som regel efter max et døgn - flere varer kun et par timer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde det oemmeste underliv de foerste uger af gravidteten, saa det er da noget pjat, at det ikke maa goere ondt. Det kan det vel, hvis man har et sensibelt underliv, og det har jeg. Er ogsaa stadig oem efter MD i forgaars...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER