Oprettet February 8, 2012 Jeg skal til lægen når jeg er 7+4 og ha lavet vandrejournal og taget blodprøver til nf. Men er det for tidligt at få taget blodprøverne der? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jeg mener de siger efter uge 8.. Min læge tager dem når man er i uge 9, da hun så er sikker på at blodprøven kan "genbruges" hvis man nu bliver sat tilbage.. Så behøver man ikke ned og have taget ny blodprøve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Okay tak for svar. Så må jeg bare få en tid ugen efter til blodprøverne. Det er jo heller ikke dem der tager længst tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 jeg fik taget blodprøve i 8+et eller andet (efter den gamle terminsdato) men da terminen blev rykket næsten en hel uge tilbage, så duede prøven ikke og jeg skulle vente næsten en time på hospitalet for at få en ny efter scanningen var overstået, den skal være efter 8+0 ellers tager de bare en ny og det er bøvlet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jeg vil også sige det er for tidligt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Min læge siger også fra 8+0, men hun tog 2 blodprøver. En som skal bruges til doubletesten og den skal være fra 8+0 og en prøve for at teste for hiv, herpattitis og syfilis. Den fik jeg taget tidligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites