Guest

Årgang 0

4 indlæg i dette emne

Jeg elsker den serie, og følger den troligt

Er vild med at Emma sådan er fars pige. Og vil med at Christian siger til spørgeren, hvad det gør, at der muslimer i hans klasse, hvortil han svarer, der er da ikke forskel på, om det er en danske eller muslim, men mennesket der er vigtigt. Klogt sagt af så ung en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en fantastisk serie og jeg syntes bare at apotekerparret er så vidunderlige.

Og rigtige realistiske omkring Rachels stemme/sang.

Eller Christians forældre som sidder og ved deres drenge er nogle dovne lømler. Hun sidder og siger hvis de ikke gør noget render alle pigerne skrivende væk :balloons

Christian som vil være matematik. Professor den dreng er vidunderligt ( eg kan bare se August å meget i ham)

Emmas familie er bare så dejlige jordnære

Og parret fra Slagelse med faren og hans eks de er da stroe forbilleder for os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fulgt de børn siden serien startede, må dog indrømme at der er lidt huller i min følgen med, for der har jo været lange pauser mellem udsendelserne, men syns de er fint lavet og man får nogle tilbageklip til at hjælpe med at huske. Ku faktisk forestille mig det ku være vildt hyggeligt at gense serien fra start engang en stille sofa-aften. Er der nogen der ved om man kan købe den eller se den online nogen steder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fulgt de børn siden serien startede, må dog indrømme at der er lidt huller i min følgen med, for der har jo været lange pauser mellem udsendelserne, men syns de er fint lavet og man får nogle tilbageklip til at hjælpe med at huske. Ku faktisk forestille mig det ku være vildt hyggeligt at gense serien fra start engang en stille sofa-aften. Er der nogen der ved om man kan købe den eller se den online nogen steder?

Man kan se alle afsnit på Sputnik :) ved faktisk ikke om man kan købe serien..

Jeg synes også den er fantastisk..

Christians familie synes jeg bare SLET ikke om i starten; Men nu synes jeg faktisk, efter denne sæson, at de er fantastiske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER