Besvaret March 7, 2012 Jeg vil så gerne have forår og sommer, til trods for at det ny betyder konstant medicin fra marts til september på grund af høfeber <_< Men det giver sol og varme og humøret bliver meget bedre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Søndag skulle det blive helt forårsagtig med masser af sol og op til 12 grader Det ser jeg godt nok frem til så, for der skal jeg ud og lave noget i haven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Kedeligt og gråt vejr med regn .. Baaah :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Ikke her, blå himmel og solen der rammer tagene.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Ikke her, blå himmel og solen der rammer tagene.. Ej hvor er det altså bare snyd, det kan være der kommer hertil i løbet af dagen, man må da have lov til at håbe :D Synes bare altid man bliver i meget bedre humør når solen skinner :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Lige pt er jeg bare ret glad for det kun regner om natten, da de igang med at lave tag derhjemme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Det er bare skønt at se solopgangen med blå himmel - det kan kun blive en god dag i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Er træt af gråvejr. Håber det snart klarer op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Er træt af gråvejr. Håber det snart klarer op :) Enig, men tror imorgen bliver en dejlig dag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2012 Dejligt vejr i dag med sol og så blæser det ikke nær så meget som det begyndte på igår eftermiddags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Er træt af gråvejr og regn - GÅ VÆK ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Her skinner solen og der er blå himmel, men det blæser for et godt ord Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Her skinner solen og der er blå himmel, men det blæser for et godt ord Det samme gør det her :) bare ikke i morges Del dette indlæg Link to post Share on other sites